Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Løbegård sælges

Startet af Lea, 10. December 2009, kl. 19:13

Lea



Dog uden net..

Købt for 499,-

Sælges til en 300kr . men ellers skriv hvis du har et bud.

60x63 cm .
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AlisVolatPropiis

Ok....lige her er det altså nok vigtigt at skrive at den IKKE er egnet til ildere....bare så ingen køber under falske forudsætninger... :)

Lea

#2
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. December 2009, kl. 19:29
Ok....lige her er det altså nok vigtigt at skrive at den IKKE er egnet til ildere....bare så ingen køber under falske forudsætninger... :)

Har da en anden som virker fint til min ilder ? (som den jeg har til salg har bare to
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AlisVolatPropiis

Ok mine ville bare kravle ud af den :) men ja ok, det handler måske om hvad type ens ilder er....

Lea

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 11. December 2009, kl. 19:45
Ok mine ville bare kravle ud af den :) men ja ok, det handler måske om hvad type ens ilder er....

Ok min kravler ikke ud af den . og gør de andre jeg har haft heller ikke . :)

Så kan sagtens bruges til ildere. :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Jeg vil give Trine ret i at den ikke egner sig til ildere

Der er for mange tværgående stænger hvor de kan kravle op af

Anne

Vis nogen køber den og mangler et net så har jeg et net liggende som jeg godt vil overveje at sælge billigere end de findes på nettet. men nettet vil ikke hjælpe til at holde en ilder inde, men måske holde fugle osv ude

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hehe ej holde på en ilder?! Det kan den sku ikke. har selv en og alle ildere der her opholdt si i den, har kun været der i 2 sec. så har de enten klemt sig ud gennem træmmerne eller taget flugten op over hegnet! Også selvom der er net på!

Den er tænkt som en græsningsløbegår og nettet et til for at rovfugle ikke tager de dyr der går i den! HAr selv et net hvor at den ene halvdel er til skygge og den anden bare er net!

Lea

Øhm Min ilder kan sagtens bruge den og kravler ikke ud så forstår ikke hvorfor i alle bliver ved..

Der er nogle ildere som kan bruge den sjov nok..!
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Amazing Ferret

Citat fra: Lea Dato 12. December 2009, kl. 13:04
Øhm Min ilder kan sagtens bruge den og kravler ikke ud så forstår ikke hvorfor i alle bliver ved..

Der er nogle ildere som kan bruge den sjov nok..!

Ja Lea der er nogen ildere der kan bruge den, men jeg vil sige at det er meget få......

Men det er ikke en ilderløbegård, men til smådyr som kaniner og marsvin

KariN

#10
Lea: Jeg er ret sikker på at der ikke er nogen herinde der forsøger at træde dig over tæerne :) de pointerer bare at 99 % af alle ildere kan komme ud af den løbegård (jeg har selv haft en magen til) og det er vel egentlig okay at folk nævner det, så ikke en måske helt ny ilderejer køber den og tror at den er 100 % sikker, for så risikerer man altså at ilderen stikker af når ikke man lige kigger.. :) Det er da dejligt at din ilder ikke har fundet ud af at komme ud af den, men personligt ville jeg ikke turde lade ilderen være alene i den her løbegård, netop fordi de er ret opfindsomme og ligepludselig kan de alligevel


:)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lea

Det er helt iorden .. men som sagt er alle dyr ikke ens .. og nogle ildere kan godt..

Og nu er skal jeg nok infomere folk om de ting som er vigtigt at få afvide
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Lea Dato 12. December 2009, kl. 14:08
Det er helt iorden .. men som sagt er alle dyr ikke ens .. og nogle ildere kan godt..

Og nu er skal jeg nok infomere folk om de ting som er vigtigt at få afvide
hmm hvorfor har du så ikke selv skrevet at den ikke r 100% ildersikker?! det vil jeg da sige er meget vigtig info. Ærgeligt at købe den hvis så ens ilder springer op over og væk er den!
Jeg skriver sku heller ikke for at træde nogen over tæerne, men bare fordi der er nedern at købe noget man har glædet sig til at få og så det ikke virker efter den hensigt man havde håbet på!
Og når så mange ved at deres ilder ville hoppe over så er det da en risiko man tager hvis man køber den! så er det da meget ratrt som køber at ha nogle råd fra andre der har prøvet produktet!

Lea

Citat fra: A_M_T Dato 12. December 2009, kl. 18:13
Citat fra: Lea Dato 12. December 2009, kl. 14:08
Det er helt iorden .. men som sagt er alle dyr ikke ens .. og nogle ildere kan godt..

Og nu er skal jeg nok infomere folk om de ting som er vigtigt at få afvide
hmm hvorfor har du så ikke selv skrevet at den ikke r 100% ildersikker?! det vil jeg da sige er meget vigtig info. Ærgeligt at købe den hvis så ens ilder springer op over og væk er den!
Jeg skriver sku heller ikke for at træde nogen over tæerne, men bare fordi der er nedern at købe noget man har glædet sig til at få og så det ikke virker efter den hensigt man havde håbet på!
Og når så mange ved at deres ilder ville hoppe over så er det da en risiko man tager hvis man køber den! så er det da meget ratrt som køber at ha nogle råd fra andre der har prøvet produktet!

Sjovt nok kan man ikke huske alting.. :) ..

Men godt jeg infomere folk om ting som der er med varen inden jeg sælger varen. også det lige meget hvad det er ..

ER KUN ET MENNESKE TAK!!!
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Stubba

jeg vil sige, at min den fede sagtens ville kunne være i sådan en løbegård ;)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!