Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Løbegård sælges

Startet af Lea, 10. December 2009, kl. 19:13

Malene

[besked=Malene]Så er der vist blevet snakket nok om den er ilderegnet eller ej ;)[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lea

Sælges til 250kr .. ligger stadig i kasse.

Har to af dem så 500kr for dem begge :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Zalse

Lea: du kunne jo ikke vide at en ilder ville slippe ud af den  :dans: for dine havde jo ikke gjort det, så det er da klart at hun ikke har informeret om det når hun troede at de ikke slap ud, for hendes blev, det kan enhver da' tænke sig til Ejj.. det er ikke altid at selv jeg tænker mig omxD Og jer andre: det er godt at i skriver det(: netop for at fortælle hende at nogen godt kan slippe ud, men bare det ikke går over stregen(som det ikke har gjort endnu) det er bare så i bliver informeret:D for i skulle nødigt komme til at skramme for mange folk væk, hvis det nu gik over stregen:b men som sagt i det er fedt at i vil informere os om, at nogen ilder kan komme ud;D  <3

cibatuchsi

Citat fra: Zalse Dato 17. Marts 2011, kl. 16:56
Lea: du kunne jo ikke vide at en ilder ville slippe ud af den  :dans: for dine havde jo ikke gjort det, så det er da klart at hun ikke har informeret om det når hun troede at de ikke slap ud, for hendes blev, det kan enhver da' tænke sig til Ejj.. det er ikke altid at selv jeg tænker mig omxD Og jer andre: det er godt at i skriver det(: netop for at fortælle hende at nogen godt kan slippe ud, men bare det ikke går over stregen(som det ikke har gjort endnu) det er bare så i bliver informeret:D for i skulle nødigt komme til at skramme for mange folk væk, hvis det nu gik over stregen:b men som sagt i det er fedt at i vil informere os om, at nogen ilder kan komme ud;D  <3
det er en ret gammel tråd. helt tilbage til dec. 2009.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato 17. Marts 2011, kl. 16:59
Citat fra: Zalse Dato 17. Marts 2011, kl. 16:56
Lea: du kunne jo ikke vide at en ilder ville slippe ud af den  :dans: for dine havde jo ikke gjort det, så det er da klart at hun ikke har informeret om det når hun troede at de ikke slap ud, for hendes blev, det kan enhver da' tænke sig til Ejj.. det er ikke altid at selv jeg tænker mig omxD Og jer andre: det er godt at i skriver det(: netop for at fortælle hende at nogen godt kan slippe ud, men bare det ikke går over stregen(som det ikke har gjort endnu) det er bare så i bliver informeret:D for i skulle nødigt komme til at skramme for mange folk væk, hvis det nu gik over stregen:b men som sagt i det er fedt at i vil informere os om, at nogen ilder kan komme ud;D  <3
det er en ret gammel tråd. helt tilbage til dec. 2009.


Jeg tror vidst også man skulle ha skrevet i tråden den gang den blev oprettet for at kunne deltage i debatten;O)

KittAnderson

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.