Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Maske forvandling

Startet af FerretParadise, 13. December 2009, kl. 00:40

FerretParadise

Inspireret af Sara's tråd, vil jeg her vise jer Zefyr's maske-forvandling.

Her er han 7 mdr, det er december 2005:




December 2006:


November 2007:


November 2008:


September 2009:


Ann Hillerslev.

Shamua

hvor er det vildt.. stor flot maske som ung... hvad hedder det når den har delt sig.. masken?

Vh. Marianne

Anne

HVor er det bare sjovt og helt den omvendte verden at han sådan er blevet mørkere :D Zefyr har da misforstået det med farveskift helt

FerretParadise

Ja jeg føler mig snydt, jeg tror jeg vil klage til hans opdrætter.
Ham har hun lavet dårligt. 8)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

WOOOOOW vilken förändring!!! och åt "fel" håll liksom.. eller ja, mot vad man brukar få se!

Anne

Citat fra: FerretParadise Dato 13. December 2009, kl. 00:43
Ja jeg føler mig snydt, jeg tror jeg vil klage til hans opdrætter.
Ham har hun lavet dårligt. 8)

Ja gør det, og sig til hende at hun lugter :P og at du vil have dine penge tilbage. Vildt tarveligt af hende at lave Zefyr, sikke da en dum dum opdrætter ;)

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 00:53
Citat fra: FerretParadise Dato 13. December 2009, kl. 00:43
Ja jeg føler mig snydt, jeg tror jeg vil klage til hans opdrætter.
Ham har hun lavet dårligt. 8)

Ja gør det, og sig til hende at hun lugter :P og at du vil have dine penge tilbage. Vildt tarveligt af hende at lave Zefyr, sikke da en dum dum opdrætter ;)
Ja jeg må se om jeg kan opstøve hende, jeg har en fornemmelse af, at hun er gået under jorden.
Hmm....   Måske hun lugter ja..
Ann Hillerslev.

Anne

Du kan jo prøve at spørge Julia og hun kan huske hvem det er, hun har jo også en fra det kuld. Den har også en vildt mærkelig næse, måske er det noget arveligt.

FerretParadise

Ja jeg må spørge Julia ad, for du har da ret, der er noget galt med de hvalpe. :@
Ann Hillerslev.

Barky

Ja, der er da tydeligvis noget helt galt med de 2!! Jeg ved ikke helt hvad man stiller op med opdrætteren... Jeg kan faktisk ikke huske at der står noget om farve-garanti i min kontrakt!!???
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Julia: og var din ikke også sådan brun i det da du fik den? Det holder da slet ikke (giv den hellere til mig)!

Barky

Det var den faktisk.. Den var faktisk nærmest Standard. Og der stod ellers Silver på kontrakten...

Anne - ved du ikke at det er dårligt for ildere at fjerne dem fra deres normale miljø.. *Pudser klima glorie*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Snyd, allerede fra første færd!

Og ildere tilpasser sig hurtigt :)

Barky

Zallie tilpasser sig langsomt... :P Desuden er hun lesbisk, vil du udsætte Joa og My for voldtægt? Når nu Alma så villigt finder sig i det?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Starshineferrets

hahah stackars er.. vad har ni råkat ut med för uppfödare ann och barky?? :P