Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Maske forvandling

Startet af FerretParadise, 13. December 2009, kl. 00:40

Barky

Sara - det første man regner med, er at man ikke kan regne med opdrætteren!! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Starshineferrets

HAHAHA YES! äntligen någon som lyssnat på mitt "ordspråk" :P

Barky

Du regnede vel ikke med mig vel? :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

Hold op en forskel der er sket med ansigtet! :o

Starshineferrets

hahaha klart jag inte gjorde :P

Bawa

Waauw!!!!! Han bliver da bare smukkere og smukkere!! <3

FerretParadise

Citat fra: Bawa Dato 13. December 2009, kl. 12:56
Waauw!!!!! Han bliver da bare smukkere og smukkere!! <3
Mange tak.
Ja jeg synes jo også selv Zefyr er en smuk dreng. <3
Og til dem der måske ikke kender mig, så er det mig selv der har opdrættet ham og Zallie.  ;)
Ann Hillerslev.

Line

Ja, han er en af de ildere der bestemt ligger i toppen af smukskab :) Hører han egentlig ikke til et af de første kuld du lavede?

FerretParadise

Hvor er du da sød, den bemærkning gjorde mig ret glad. :)

Jo Zefyr kommer fra mit første kuld i 2005. Og grunden til at det blev et "Z" kuld, var for at ære deres mors minde. Hun hedde nemlig Zemma. Hun blev aflivet de hvalpene var 7 dag gamle, pga et fremmedelegme i tarmen.
Ann Hillerslev.

Line

Hold op et arbejde du må have haft med at få dem opflasket så! Havde du en anden tæve de kunne ligge ved?
Og sikke en træls måde at tage afsked med et dyr på  :'(

FerretParadise

Jeg kendte dengang en opdrætter som hjalp mig, han kom og hentede mig og tæven med alle hvalpene, og kørte mig ind på KVL. Det var selvfølgelig en søndag jo. Jeg gik ind på KVL med tæven, og den anden opdrætter kørte hjem til sig selv med hvalpene.
Der blev de lagt til en tæve han havde, der selv havde hvalpe, hendes hvalpe var så ved hende og en anden tæve, så de fik nok mælk. Dvs at to tæver tog sig af 3 kuld hvalpe.
Efter ca 14 dage fik jeg mine hvalpe hjem igen, sammen med deres "reservemor". Hendes egne hvalpe var blevet adopteret af en anden tæve.
Ann Hillerslev.

Line

Det lyder som et enormt arbejde...  :o Og hvor var det dog heldigt at det lykkedes :D Kan virkelig godt lide Zeyr...

FerretParadise

Ja at opdrætte er sgu ikke altid let. Puha det er et stort ansvar, og det kan jo gå galt, på 100 forskellige måder.
Ann Hillerslev.

Barky

Men os der var så heldige at få nogen Z'ere takker dagligt for dem. :)
Desværre er der jo kun Zefyr og Zallie tilbage, men hele kuldet var fyldt med smukke ildere med skønne personligheder.
Zallie og Zefyr er bare dem der har været mest online, så flest kender til dem.
De klarer sig også ganske udemærket på udstillinger. :P Zefyr er bla. 3 gange Champion.
Zallie har 12 rosetter hængende på væggen bag mig. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

WOOOW! 12!? Det er godt nok mange! Hun må jo næsten have vundet hver gang!