Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Maske forvandling

Startet af FerretParadise, 13. December 2009, kl. 00:40

FerretParadise

Citat fra: Line Dato 13. December 2009, kl. 16:31
vidste fx ikke at veteran var veteran fra starten af det 5 år
Det er også forskelligt fra udstilling til udstillin.
Nogle sætter ilderne i veteran klasse fra det år de fylder 5 år, andre først når de er fyldt 5 år.
Ann Hillerslev.

Line

og det er noget udstillingen ligger ud på hjemmesiden ?

FerretParadise

Ja
Ellers så skriver man og spørger dem, men det er jo først super vigtigt at vide, når ens ilder skal stille som kandidat.
Ann Hillerslev.

Anne

HVordan var det egentlig på vif? talte i veteraner fra dato`?

Barky

Ja, vi talte fra datoen. Så f.eks ildere der var født i efteråret 2004 kom ikke med i veteranklasserne.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Egentlig burde man ensrette udstillingerne, så du gør det samme.
Det ville være meget lettere for alle.
Ann Hillerslev.

Line

Er der en grund til at det ikke er det samme hver gang? ligesom juinorerne tæller fra datoen?

Anne

Der er jo bare mange ildere man ikke kender datoen på også :) Men det er jo også ligemeget hvordan man gør, bare man er afklaret omkirng dte så udstillerne kan finde ud af det

Anne

Line: Man er lidt nødt til at tælle juniorne fra datoen synes jeg, for når man holde rudstilling i f.esk januar så ville der jo ingen juniorer være hvis man talte fra år, og der ville være en masse meget unge dyr i senior. Men med veteran er er der vel bar enogle der har startet på forskellige retninger og så er dte forskelligt hvem man følger

Line

Jojo... men derfor er det lidt underligt at man ikke tæller veteran som det samme

Anne

måske, men der er  mange veteraner man ikke har fødslesdato eller måned på, og de fleste uniorer er der nogenlunde styr på

Barky

I mit tilfælde tog jeg ud fra de veteraner der kun var årstal på. Der gik jeg ud fra at de alle var fra foråret.. Det er det mest normale fødselstidspunkt for ildere.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Line

hmm... jeg begynder at se problemet

Anne

Sådan kan man jo også gøre :) Men nu er det altså forskelligt og jeg tvivler på der er noget der laver sit om fr at ensrette det ;)

Line

Hvorfor? Hvad er problemet i at rette det så det var ens for alle?