Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mange nye billeder herfra

Startet af Amazing Ferret, 13. December 2009, kl. 16:46

Black Diamond

Hvor er jeg glad for nogle nye billeder fra dig søde  :love: Hvor er de herlige alle sammen. Lidt synd at Velcro får så røde øjne på billeder. Men uha hun er smuk <3 Glæder mig helt vildt til at se hende rigtigt. Og sidder helt og kniber en tåre over Kalle, hvor han dog ligner Tjalfe på den alder. Alle billeder jeg har set af ham er som at se Tjalfe. Utrolig smuk dreng er han <3

Amazing Ferret

Ja Kalle ligner Tjalfe rigtig meget  :) Og jeg må sige at Kalle bliver flottere jo ældre han bliver  :fnis:

Anne

Det kan han da umuligt! Jeg har sjældent set noget så bedårende som kalle som hvalp!

Amazing Ferret

Ja Anne han var bedårende og en pestilens da han var lille  :lol: Nu er han bare en stor pestilens haha

Anne

Hahaha det kender jeg godt! Men nøøøøj sådan en sød lille uldtot <3 Selv om jeg ikke rigitgt er angora fan så kan de simpelthen være så bedårende som hvalpe

Black Diamond

Ja det er faktisk lidt utroligt de kan ligne hinanden så meget. Meget sødt. Tjalfe er også blevet smukker med tiden. Men er spændt på Kalle når han bliver voksen og får bamse pels.  :love:

PiaLyng

Du har sådan nogen smukke dyr, Erika :D!
Og endnu engang tillykke med den nye lillle pige !
Så bedårende!!

Line


Amazing Ferret

Tak Pia og Line

Ja hun er fin og hende har jeg bare ventet på i et års tid

Line

hvordan kan det være du har ventet så længe? :)

Amazing Ferret

Jeg har altid godt ville have en blaze, men har aldrig fundet en som bare sagde wow

Da jeg var oppe hos Evergreen her i sommers havde hun en tæve som jeg også forelskede mig i, men jeg var ikke helt sikkert på om det var hende jeg skulle have. Så jeg ventede og jeg er sq glad for jeg ventede - sikken skønhed jeg nu har fået mig  <3

Anne

Jeg synes i har været lidt vittige med navnet :D velcro :D hehe

Anne

Men egentlig lidt snyd erika alle de smukke dyr der strømmer ind hjemme hos dig når jeg kun har 2!

Line

hehe... navnet er da skønt når det er klisters søster :D

Amazing Ferret

Hehe ja Anne - det er lidt sjovt med navnet.

Men det kommer sig egentlig af at jeg ville have en hvalp efter Klister og den skulle hedde Velcro, men nu skal jeg ikke have efter Klister, og så faldt navnet bare til min her  :fnis: