Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mange nye billeder herfra

Startet af Amazing Ferret, 13. December 2009, kl. 16:46

Line

jeg synes det er sødt :) Og synes hun er smuk... og jeg synes det er strengt at du har taget så flotte dyr i år!

Anne

Line: netop, det er jo det geniale :D

Erika: nåja det giver da fin mening. Vil du sp ike have en efter klister mere?

Line

jeg tror alle vil have en klister.. hehe

Anne

Mja måske, Klister er i hvert fald en utrolig dejlig ilder :)

Line

Det er hun bestemt... tror bare der e rmange der vil have svært ved at holde igen med en mini-klister

Anne

Puha Hanne har jo sagt jeg må få en hvis jeg vil, men jeg kan da satse på at anne andre river dme væk før jeg fr muligheden. Jeg er SÅ dårlig til at modstå hvalpe

Amazing Ferret

Nej jeg regner ikke med at skal have efter Klister - nu beholder jeg jo selv een efter Velcro  :)

Anne

(må hellere lige sige at både erika og maria har givet samme søde tilbud, så ingen er glemt <3 )

Anne

Erika. det fostår jeg godt. Man er også nødt til at tænke lidt på hvor mange man får når man avler

Line

Jeg er okay til at holde igen synes jeg :)

Line

Anne : ja, og hvilket blod der er i dem

Amazing Ferret

Jeg har lidt svært ved at sige nej  :fnis:

Det var jo slet ikke meningen jeg skulle have flere dyr end de 5 jeg havde i starten af året, men det fik Zaccai lige lavet om på  :lol:

Anne

Line: også det.

Erika: Åh det kender jeg ALT for godt

Line

hehe... jeg kan godt sætte mig ind i at det kan være svært...men... har sagt nej til mange overfor mig selv... synes jeg, så tror bestemt nok jeg skal klare den på et rimeligt antal

Black Diamond

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 18:57
(må hellere lige sige at både erika og maria har givet samme søde tilbud, så ingen er glemt <3 )

Hæhæ Anne, nu har jeg lige gjort så meget ud af at lave en pastel til dig :@ :lol: Jamen det er jo frit op til dig. Det ved du jo  <3