Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

lidt billeder af anhuras

Startet af cibatuchsi, 13. December 2009, kl. 17:18

cibatuchsi

Ja tænkte lige jeg ville vise lidt nye billeder af anhuras.
pletterne på steffens bukser er mad/olie jeg fik tabt, men anhuras nød godt af det for alt der kan spises SKAL spises...hihi






Line

Hvor er han bare flot... Kan rigtig godt lide det første billede af ham :ja:

Anne

Norh fin albino <3 Vildt sødt tungebillede :)

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Amazing Ferret


cibatuchsi

det er bare surt at tunge billedet blev så utydeligt.
meningen var vi skulle ha været nede på græsset med ham i dag og tage billeder, men det bliver jo så sindsygt hurtigt mørkt. så nåede det ikke.
men vi må vist til at blive bedre til det med at huske at tage billeder af vores dyr...hihi

Starshineferrets


Black Diamond


Anne

Citat fra: cibatuchsi Dato 13. December 2009, kl. 17:22
det er bare surt at tunge billedet blev så utydeligt.
meningen var vi skulle ha været nede på græsset med ham i dag og tage billeder, men det bliver jo så sindsygt hurtigt mørkt. så nåede det ikke.
men vi må vist til at blive bedre til det med at huske at tage billeder af vores dyr...hihi

Jeg vil også helst have billederne tydelige og skarpe, men engang imellem får man bare de mest geniale billeder i uskarpe og så må man jo bare leve med det :) Man kan jo sagtens se hvor kært det er.
Det er svrt at få gode billeder i denne mørke tid!

Anne

Og albinoer er generelt også bare umulige at fotgrafere, jeg synes nu I har gjort det godt :D

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 17:34
Og albinoer er generelt også bare umulige at fotgrafere, jeg synes nu I har gjort det godt :D
ja albinoer er ikk de nemmeste at få billeder af. men vi opgiver ikke...gg
ellers må vi ty til vores nabo der er fotograf og som kender vores kamera bedre end oz(har købt det af hende) men vi jo gerne selv kunne tage gode billeder af dem

Anne

Det hjælpe rhvis man kan afbøje lyset, så blitzen ikke går direkte i øjnene. Det gjorde jeg da jeg havde Mija, og det var bl.a. sådan jeg fik taget det der e rpå mit banner. Men det er ike nemt når man ikke har en ekstern blitz

Black Diamond

Jeg var faktisk også overresket over jeg fik så gode billeder af Fnug. Ikke et af dem blev med underlige øjne. Men det var udendørs alle sammen. Tror lyset har gjort meget. For mit kamera er virkelig bare skod. (ønsker mig et nyt)

Anne

Ja det er nemmere med albinoer udendørs, ingen tvivl om det. Men der bruger man heller ikke så tit blitz

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 17:50
Ja det er nemmere med albinoer udendørs, ingen tvivl om det. Men der bruger man heller ikke så tit blitz
ja og lyset/solen skal helst være bagved en.  men lidt svært når man feks skal tage nogen hurtige billeder på sofaen/stolen.
men skal helt klart ud på græsset og ha taget billeder af ham og anaya. for det grønne græs eer perfekt til deres hvide pels:)