Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

lidt billeder af anhuras

Startet af cibatuchsi, 13. December 2009, kl. 17:18

Anne

Ja det er lidt svært indendørs o hurtig billeder af albinoer bliver tit med slevlysende øjne, men det må man så tage med jo

Line

Det synes jeg altså det gør med mange andre farver også

Anne

Måske, men der er bare ikke noget der kommer op på siden af albinoer, fordi de har de der tarvelige (men smukke) øjne

Stef89


Line

kunne jeg godt forestille mig... Er nemmere at tage billeder af dyr med lidt farve på

Anne

Line: ja, og den hvide pels gør også at man nemt får overbelyste billeder af albinoer! Man skal altid huske når man ser en albinotråd, at den der har taget billederne nærmest har gjort det umulige :)

Line

Ja, det må man sige ja til...

Black Diamond

Jeg syndea faktsik også at ildere med rubin øjne er virkelig svære at få ordenlige billeder af. Fiona har det, men det er ikke så slemt med hendes øjne. Men der er da andre der er en hel del mere svære at få normal øjne på. Tut har blå øjne og det kan jeg næsten ikke få på billede. Har kun ét billeder hvor man kan se det tydeligt, hvor imod at Klara har grønne øjne og det kan ses klart på næsten alle billeder jeg tager af hende.

Anne

Rubin øjne er vel lidt det samme som albino, det er vel det samme md at de skinner igen helt ildt. men tro rnu albino er sværere

Line

Hvordan ser man hvilken farve øjne ens ilder har? For synes farven ændrer sig hver gang jeg kigger i dem under en lampe

Anne

Øh dt skulle det da helst ikke? Men det er måske lige off topic nok

Line

Det er det nok... spørger i den anden tråd

Anne

Super.

Er anhuras egentlig avlsdyr?

Line

Jep... han skal lave et kuld til foråret... står på deres hjemmeside

cibatuchsi