Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Okay har fået mig en junior strandet hval

Startet af Cille, 13. December 2009, kl. 21:44

Cille

Ja som overskriften siger så er Ludo godt på vej til at efterligne sin mor ang . tykkelsen.
Hans mor Titania fik tilnavnet sidste år "strandet hval" fordi hun var meget erotisk buttet :lol: .
I år ser hun så faktisk ok ud i størrelsen,men hun må godt nok give et fede gen vidre :lol: .
Men håber da Ludo til næste år ikke ser sådan ud og gør som sin mor og kommer til at se normal vinter tyk ud.

Her får i lige et par billeder af ham,da han var gået kold igår,da vi var på visit hos en god veninde.(hendes vægt sagde ca.1840g)







Line

flomme fed og flot  :lol:
han er bare en skøn dreng... glæder mig til at pille :D

Anne


Line

tror hun tvangsfodrer dem og sælger dem som fransk gåselever

Cille

Ja total flomme fed :-$

Anne jeg ved det virkelig ikke,for de får jo alle det samme foder,men nogen af dem er bare multi tykke og andre tynde.

Cille

Nej Line ingen tvang :lol: de æder selv næsten alt hvad man byder dem :fnis:

Line

Det er det samme her hjemme... De får også det der jeg købte oppe fra dig og yéyé er fed og zamira er normal... for en gang skyld

Cille

Jeg er endda gået skridt vidre og fået noget andet foder,med mindre fedt... så må jeg se om det virker lidt.
Fatter ikke den forskel på mine ilder :fnis:.

Anne

Det er også ret utroligt med dine dyr Hanne :D

Line

dem der ligger øverst i bunken skal have mere sul for at holde de tynde nederst varme ;)

Shamua


Vh. Marianne

Line

du må godt sige det som det er... Ludo har meget at elske :D

Cille

Kan være det for varme,men tvivler nu stærkt :lol:
Altså man må da sige at de trives :fnis: eller noget... :lol:
Plus alle har total fluffy pels...dvs meget og langt

Anne

Ja men det er skam ikke fordi de ikke ahr det godt. de har det måske for godt :P

Line

Ja ... de har det nok for godt... Du må hellere begynde at sulte dem :)