Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Okay har fået mig en junior strandet hval

Startet af Cille, 13. December 2009, kl. 21:44

Cille

Ja Anne det tror jeg også...de har det alt for godt og er møgforkælet.

Altså Ludo er ikke rund...han er FED... i behøver skam ikke pynte på det :lol:
Men trøster mig så med at hans mor så ligesådan ud sidste år og i år er det bare alm vintertyk agtigt.
Blanding af Hvalpefed og Vinter sul

Anne


Anne

du er sikke rpå det ikke er hende der er vokset og så har du taget fejl?

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Line

hehe... Jeg tror nu nærmere han har en konkurrence med moderen om mest fylde

Anne

Det er lidt unfair, en han vil jo altid vinde, selv m hun sidste år gjorde et godt forsøg på at være større end ale!

Line

Nej, for hanner og tæver er jo altid delt op... og i og med hun prøvede at være størst har han jo noget at leve op til

Anne

Ja måske :) De er i hvert fald begge god ebud på hvaler

Line


Cille

Nej det ikke hende,men det må ligge i hendes gener,for zaccai nærmer sig også fedme stadiet :fnis:
Bermuda haler også ind på dem,han ligger stadig de ca 100g under Ludo,men han bærer det pænere end ludo :lol:
Men Ludo er så ligså god som han er stor,det er da altid noget.

Men Ja line,de må sultes fra nu af :fnis:... neeeeej,kunne jeg aldrig få mig til,jeg er også selv lidt rund og glad for mad.
Men nu ser jeg om det foder hjælper lidt,for mine er åbenbart underlige hvad det ang...for de får allerede voksen foder  i stedet for killinge foder og stadigvæk bliver nogen af dem alt for tykke.
Så nu det blandet med det andet lidt mindre fed foder og håber så det har en virkning.... men tror bare nogen ilder har det med at blive fede.
For det som sagt ikke alle jeg har der for tykke,faktisk kun Titania,Ludo,måske Bermuda med tiden, og så blomme

Anne

gad vide om man kan få lavet fedtsugning på dyr?

Line

det tror jeg ikke, men hvis man kunne kunne man måsk blive rig?

Cille

Citat fra: Anne Dato 13. December 2009, kl. 22:04
gad vide om man kan få lavet fedtsugning på dyr?

Det kan faktisk godt. (på tæver)
Dvs ikke på den måde som hos mennesker,men hvis de for tykke når de skal snittes,så kan dyrlæge godt finde på at fjerne noget af fedtet.
Det gør de fordi ellers bliver arret ikke så pænt og heler ikke så godt

Line

virkelig? troede man var ligeglad med skønheden på dyrets ar..

Bawa