Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvad er din ilder kendt for?

Startet af Amazing Ferret, 3. Januar 2010, kl. 18:20

Amazing Ferret

Jeg tænkte at det kunne være sjovt at høre hvad andres ildere er kendt for at gøre derhjemme  :)

Jeg lægger ud:

Lina - sidder næsten altid på nakken af mig når jeg laver mad
Izzy - bitchen der hader andre ildere
Sammy - den ældste af dem alle
Milos - sover faktisk konstant
Peanut - møsseren over alle møssere
Zaccai - den eneste her i huset som ALDRIG bider/napper
Kalle - fjollerøven
Cotton - albino'en der elsker at humpe søster Mathilde
Mathilde - hende der kravler op ALLE steder
Bindi - hende der er lidt utilregnelig med bisserne, men ellers sød nok
Velcro - ja navnet siger vist det hele  :fnis:

Idamusen

dilleren- godbidsnarkoman. skal vist på afvænning da det koster henrik fingrene
zif - hende som kan komme under badeværelsesdøren og tager legetøjs mus med derud og drukner dem i afløbet hvor hun kan få risten af. (bare rolig vi har vandlås som er skruet fast under.)

CarinaNielsen

Rattatulie - Han er mors lille dreng og er altid glad. :)
Basserne fra Herning. :)

lille_jill


Julie

#4
Fritz - den ældste og alfahannen i flokken. Han er også den mest kælne og puttende ilder.

Zeph - den gumpetunge, men meget godmodige, gimpe der ikke heeelt er klar over hvad der sker omkring ham. Han er også den der altid holder lav profil og holder sig ude af slåskampe.

Frigg - den lille skrigeballon der bliver sur hvis tingene ikke passer hende. Derudover stjæler hun også alt hvad hun kan komme afsted med, men organiserer det så alt bliver samlet på ét sted. 

Katrine

Loppen - "den gamle dame" går for det meste for sig selv og tuller rundt.
Bamse - Den evig glade ilder, der meget sjællendt ligger sig og sove, når der er mulighed for at være ude og lege
Maiya - Teenageren, der gør hvad hun vil og og IKKE overgiver sig.
Ildere: Loppen & Bamse

Line

Zamira - Den lille darling der ELSKER at plaske i vand så længe hun selv kan styre det. Putter gerne; skal dog være faldet i søvn for sig selv før hun gider.
Yéyé - Den korte fede der altid er god for et par båt så længe hun får sin vilje. Hvæser af alt og intet når hun er træt. Kan ikke høre lyden af en bruser uden at stikke hovedet ind under vandet.

Julbert

#7
Mille - Utrolig nysgerrig og holder sig ikke tilbage hvis der er nogen eller noget der skal undersøges og så er hun alt ædende - finder hende indimellem oppe i skraldespanden hvor hun lige er oppe for at tjekke om vi har smidt noget "lækkert" ud :p

Freja - Tja.. vel nærmest det modsatte af Mille - hun, Freja, skal i hvert fald lige tage sig mod til hvis der sker noget nyt eller der er nye lyde. Hun er meget forsigtig.

Stubba

Rofus - som altid skal undersøge tingene, og bide nye mennesker xD

Mailo - som følger mig hvorend jeg går og som gerne vil putte (PLUS, han har lært at kysse på næsen :D)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Venus - Klatrer overalt, vælter vandskåle, bider tær.. Ellers er hun en rigtig sød og flot ilder! Når ja, så hvæser hun også tit af når mikka leger hoppebold på hende!  :fnis:

Mikka - Hoppebolden, sover (på ryggen), altædende, den søde ilder  :-$

Vh. Marianne

Bawa

Emma - Alfa tæven i flokken. Hun er mors pige. Der har aldrig været problemer med hende.
Sheila - Karlakampvogn har krudt i røven! Hun er overalt hele tiden, på den irriterende måde.
Kumo - Mors dreng. Stille og rolig. Ligger altid på et tæppe ogholder øje med de andre.
Inu - Den første til at ligge sig foran døren hvis nogen går ud. *savne, savne* ..
Tia - Hun er sky og kommer KUN hvis det er mig der kalder. Hun napper ;)
Neelix - Han hopper op af folks ben  for at få opmærksomhed. Han elsker ALT og ALLE <3

Julie Stuhr

#11
Sabby: Bider fremmede og madfar, men ikke mig - man er vel mors pige ;)

Chester: Går efter mormor-armene når han leger i sofaen, men fandt sig i at blive klappet af 200 6. klasseselever. Og så har han det smukkeste ansigt  :love:

KariN

Julian - Mor-syg, puttegris og fjollehoved, der til tider mener at han er en meeeget gammel ilder (han er 2 ½ år) :D

Cassiopeia - Lille bestemt dame, der ved hvad hun vil, er far-syg og altid glad og legesyg

Naanok - Han mener at han bestemmer alting selv, når man siger Nej til ham hvæser han af en eller "hapser", han stjæler Alt hvad han kan komme i nærheden af (lige fra cigaretpakker til strømper man stadig har på fødderne) han er mors dreng pg kan godt blive lidt utryg i nye situationer, men overordnet en glad og hoppende dreng
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Zefyr - En meget forsigtig dreng, en rigtig puttefyr (deraf hans kælenavn PutteFyren), har en vildt dejlig form for humor, elsker at hoppe med en pose igennem lejligheden og den så altid ender ude i vandbaljen, meget handymand ( deraf hans kælenavn PoteVærkeren), hader at køre i bil, så da sidder han altid på skødet af madmor, sover i madmors seng om natten.

Luna - Ekstremt venlig pige overfor mennesker, hader alle fremmede ildere, madmors lille prinsesse.

Cyrill - Godheden selv, meget meget nem ilder, napper i ansigter, har et skævt forben og ekstremt store øre.

Juana - Meget kontaktsøgende pige, utrolig mild og god, altså ude på ballade og leg.

Jezebel - Utrolig mild og god pige, elsker alle mennesker, meget selvstændig og finder sig ikke i noget.
Ann Hillerslev.

lussingen

Speedy: en meget meget speciel dreng. Ved første øjekast minder han faktisk ikke ret meget om en ilder i sin adfærd. Først når han har lært folk at kende (fremmede) tør han lidt op og kan fjolle. Den eneste Speedy ikke bider er madmor, andre bliver gerne nappet/bidt.

Loke: Godheden selv. Har et meget højt og lyst båt, og er nem at høre i hele huset. Altid med på den værste og en værre fjollerøv.

Minnie: Den blideste og mest godmodige og kærlige ilderpige. Hun vil meget gerne i kontakt med alle mennesker, uanset om hun kender dem eller ej. Giver gerne kys til højre og venstre.

Inani: Ingen andre kan lege som Inani. Hun griber fat i alt, kaster hovedet frem og tilbage og laver gerne dødsrul... Hun har til tider et løst tandsæt og det er ikke altid til at forudse hvornår hun hapser (deraf navnet kællingen) Inani er altid garanti for et godt grin.

Muddi: Sjov gammel ilderpige. Muddi følger i hælene på folk og kigger op på  dem med bedende øjne. Det er lige meget om det er kendte eller fremmede, hun "stalker" dem uanset hvor i huset de går hen. Når Muddi leger kan man absolut ikke se hun fylder 6 næste gang.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.