Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvad er din ilder kendt for?

Startet af Amazing Ferret, 3. Januar 2010, kl. 18:20

Anne

#15
Jeg har skrevet det sådan lidt mere generelt. Hvad de er kendt for af andre og af mig, hjemme og ude. Håber det er ok.

My: My er kendt for at være en lille, men meget bestemt dame. Hun er kendt for at blive hysterisk på store hanner som vover at sove i HENDES transportkasse, når vi er på træf, samt at forsøge at flygte ud af løbegårde, hvæsende og spruttende med pivedyr. Ud over det er hun et godt eksempel på at en rigtig bidehvalp, godt kan blive en sød og dejlig ilder som voksen, da hun aldrig bidder, med mindre vi snakker våde fødder. Hun er også kendt for at hun går i sultestrejke hvis hun ikke bliver passet der hvor hun plejer, eller er hjemme. Men My er ikke en svag ilder. Hun er sej og en overlever. Til sidst er hun kendt for at skabe undren, ved at være en HELT almindelig lille "kedelig" standard, men alligevel har hun vundet 1 plads på 2 ud af 4 udstillinger (og uanset om hun vinder er hun nr 1 for os <3 ).

Joa: Joa er kendt for at være min trøsteilder i nøden. Hun er kendt for at være alt det jeg ikke selv ville have købt, men som jeg alligevel fik og elsker. Hun er kendt for at være jordens største puttedyr, men også for at være skide fræk og alt for smart, ved f.eks. at kunne åbne vinduer og komme op på vores køkkenbord. Derudover så er hun indtil videre lidt forfulgt af uheld ved at gå tidligt i løb, være langsom til at reagere på en sprøjte og få en mystisk knop i munden, som alt i alt ikke er alvorligt, men koster den stakkels ejer en formue i dyrlægeregninger. Hun er også kendt for at være usædvandligt klam og stinkende når hun er i løbetid.

Lea

Balou - Charmetrolden, vinder alles hjerter, Kyssetrold og Udbryderkongen over alle udbryderkonger. :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Pipvig

Max... tyksakken... Need i say more
Viktor.. charmetrold
Ginger... spiloppen og den der har fundet ud af at få tapen af skraldespandsdøren
Jerry... Luskeren og enspænderen, lusker altid rundt for sig selv undtagen når søster gider at lege eller når der skal puttes.
Montana... Filuren der elsker at sidde på skulderen når jeg laver noget leger gerne med Ginger eller brormand.

Batman2007

 <3 Batman : Mor's og Far's lille charmetrold, Elsker at kysse med Far, Bider desværre alle han ikke kan lide, En tyksak, men skide dejlig.  <3
Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!