Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Min Piercing :)

Startet af AlisVolatPropiis, 7. Februar 2010, kl. 16:03

AlisVolatPropiis

Nå nu blev jeg jo Bachelor :D så jeg gav mig selv en lille gave og belønning :)

Det var en ufatteligt grænseoverskridende ting for mig og gav mig sommerhvaler i maven...men det viste sig faktisk ikke at være spor slemt :) nu håber jeg bare den bliver hvor den er :lol: men glad er jeg for den :)

Billedet er virkelig ikke super godt...men i får da en ide om hvordan den ser ud :)



Bawa

EJJJ! For pokker hvor er det bare blevet flot!! :dans:
Godt at det gik nogenlunde smertefrit :D
Nu overvejer jeg jo også at få en! :X For pokker!

Sølvsten

Rigtigt flot selv om jeg ikke er til det.

cibatuchsi

den er så fed. men det har jeg jo allerede fortalt dig.
glæder mig så meget til at se den irl

Anne


Bawa

Er det egentlig ikke en Dermal Anchor? :D

KariN

Bawa: jeg svarer lige for Trine, Jo det er en Dermal Anchor :D

Trine: Du klarede det SÅ flot skatte-pige :D Altså jeg var ved at besvime da han viste mig den nål og du sad bare der helt cool og ævlede videre om dine sommerhvaler i maven :D Jeg syns den klæder dig virkelig godt og fedt at du gjorde det :D

Og igen Tak fordi jeg måtte være med :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Hehe jeps...en dermal anchor :)

Og taaaaaaaaaark skal i have  :-$ jeg er bare så super glad for den :)
Jeg ville gerne have haft den en milimeter tættere på øjet dog *G* men altså...det passede mit ansigt bare ikke til og sådan er det -og jeg elsker den nu alligevel :D


Krina..hehe tak :D jeg syntes ja det var ikke så slemt som forventet :) men jeg var SÅ glad for at have dig med....ellers havde jeg sgu ikke turdet gå ind af døren :lol: så nej...tak til dig ;)

PiaLyng

Hvor den seeeeej :D!
Fedt gjort, Trine :D!
jeg ville aldrig komme ind af døren :$ *piv piv*

FerretParadise

Du er bare super sej Trine, selvom du var bange, så gjorde du det alligevel. :)
Jeg synes den er skide flot til dig. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Pia...taaaark  :-$ men det var slet ikke slemt og jeg er helt sikker på, at kan jeg klare det, så kan du også :)

Ann du er så sød altså -tusind tak og ja jeg synes heller ikke det er det værste jeg har gjort ved mit udseende :D :D