Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hjemme igen efter sterelisering

Startet af xCelina, 22. Marts 2010, kl. 18:30

xCelina

Så er dyrene stereliseret.. :)
Lone sagde alt gik som det skulle, men at baby blødte mere end normalt..
Men hun mente ikke det ville gøre noget, så vi pakkede pænt pigerne sammenog skulle til ud af døren, men så brækkede baby sig over det hele og hun begyndte at bløde mere fra såret og Lone besluttede at tage hende med hjem til i morgen.. Så vi fik kun Lilli med hjem.. Nu går Lilli bare rundt og leder.. :(

Soelberg`s SUN ferret

#1
 nårh det stakkels lille pus  :(

Anne

Godt lone beholder hende, så er hun i gode hænder hvis der er noget

KariN

Det var synd for hende, men ja Lone ved hvad hun gør, så i skal ikke være bekymrede :)

Min tidligere pige, blødte også mere end de normalt gør, så derfor blev hun faktisk både syet og limet sammen af Lone og jeg fik så besked på at holde ekstra øje med hende, til sidst helede det fint og der var ikke noget at se :)

Ja det er klart at Lilli leder efter hende, hun kan jo ikke helt forstå hvor hendes veninde er henne af :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

xCelina

Jeg er rigtig glad for at hun beholdte hende, men hvor er det dog ganske forfærdeligt at forlade sin øjesten!!!! :( savner hende sku! Og har ondt af Lilli over hun er så fortabt uden Baby.. ;(

KariN

Ja det er aldrig sjovt, men husk hun er i rigtig gode hænder :)

krydser fingre for at alt er som det skal være så hun kan komme hjem til dig og Lilli igen i morgen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Vi krydser også fingre og håber alt er godt i morgen... Men det er det jo nok..  :)