Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Blå mave?

Startet af xCelina, 11. April 2010, kl. 14:15

xCelina

Min Lilli har fået en blå mave? Er der nogen der nogensinde har prøvet det? Det er også under hendes pels, nu kan vi så bare se det så meget på maven fordi de lige er blevet stereliseret.. Hun opfører sig normalt og spiser og drikker normalt, men er helt blå?! Det ser simpelthen mærkeligt ud..
Hjææælp! :-/

Julie Stuhr

Hvis hun lige er blevet steriliseret kan det sagtens bare være et blåt mærke/blodansamling efter operationen :)

Katrine

Mine steriliserede tæver fik også blå mave nogle dage efter :)
Ildere: Loppen & Bamse

xCelina

Jamen det var den 22. marts de blev sterilliseret.. Og det ser ud som om hun også er blå andre steder når man løfter hendes pels.. Kan sætte billeder ind på Facebook, så kan i se hvordan det ser ud.. Jeg hedder Celina Woodrow Andersen

Julie Stuhr

Min havde det også et par uger. Ligesom når vi har blå mærker, de forsvinder ikke bare fra den ene dag til den anden.

mette11

Det kan også være pels der er ved at vokse ud...det kan godt se lidt blå-ligt ud.

xCelina

Det kan godt være det med pelsen.. Men baby er slet ikke blå kun lidt om såret men det var også en slem omgang for hende..

Starshineferrets

anledningen till att illrar får "blå" hud är för att den nya pälsen är på väg att växa fram, då samlas allt pigment i den yttersta toppen av det nya strået, för att sedan jämnt fördels när det väl vuxit ut.

Charlotte

Det er helt sikkert bare ny pels der er på vej.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Barky

Albinoer får ikke blå hud.. :P

Ej, jeg er enig med Mette, Charlotte og Sara.... Det er pels der er ved at vokse frem. Måske har det ikke brudt hudens overflade endnu, men det vil sikkert ske meget snart så. Grunden til huden bliver blå, er fordi at pelsen der er ved at vokse frem er mørkere end ilderens hud..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Lige til hvis der er nogen der søger på dette emne, som ikke bare har en ilder i pelsskifte. Så kan en blå plet på maven også betyde en forstørret og misfarvet milt.


xCelina

Jeg har ingen albino.. ;-) kun standarder.. Måske der er noget angora i den ene sagde jill engang, men ikke albino.. :-)
hun er blå på hele maven Anne, ikke bare en plet.. Men det passer fint med håret er på vej ud igen efter operationen.. Og de er også igang med at skifte pels..

Anne

Jeg ved godt det ikke er forstørret milt der er galt med din ilder, men bare pelsskifte, men hvis nogen søger på emnet hvor det ikke er pelsskifte, så er det godt nok det står her, synes jeg.

xCelina

Det har du da så evigt ret i ;-)