Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

En uventet gave kom mig og ungernes vej... o.O

Startet af AlisVolatPropiis, 23. Juli 2010, kl. 20:41

AlisVolatPropiis

Vi har fået en gave....en gave man ikke tager let på og som er blevet overvejet længe...men en vidunderlig fantastisk lille gave...

Og jeg tror jeg er blevet snydt :lol: af et lumsk avlerpar der gerne så at en af deres hvalpe fandt sin vej ind i mit hjerte -det er måske heller ikke så svært, hvis man kender mig bare lidt godt  :-$ -Og måske heller ikke når man ved at hver gang vi snakkede om kuldet, så faldt min snak, fokus og komplimenter altid på lige denne hvalp...og jeg er egentlig virkelig virkelig beæret!!

-Og nu er hun her...en lille solstråle prinsessepige, fuldstændigt ukuelig og simpelthen så positiv en lille størrelse, at det smitter og jeg bliver helt ydmyg..-kyssende, kælen og opsøgende mig, men også legesyg, selvstændig og oplevelseslysten. Kort sagt, en rigtig sød, skøn lille hvalp - og så smuk i mine øjne.
En dejlig lille tilførsel til min flok af elskede møgkræ :D

Et lille uofficielt navneskift senere -vil jeg gerne præsentere jer for Melpomené (efter Kashmir sangen af samme navn -stort set hele sangen -dog minus nogle linier minder mig bare så meget om hende)


Her nogle billeder af hende, endnu hos Maria, jeg har jo intet kamera....



Og så et der minder mig mest om den farve jeg kan se irl....og så alligevel ikke helt...

Hun er alligevel mørkere....jeg aner ikke hvad hun ender med, men jeg synes hun er vidunderskøn ligemeget hvad :D

Flutter girl...killing me with her sunshine.... she's so unaware, that she's MY Melpomene <3

Kære Maria og Robert...tusind tak for hende...jeg tror ikke jeg helt kan finde ord... :-$

cibatuchsi

hun er bare så fin trine...  og tror ikk de kunne finde en bedre hvalpekøber end dig :)
stort tillykke med hende endnu engang ;)

FerretParadise

Stort tillykke med hende Trine, jeg ved at hun hos dig har fået et meget kærligt og blivende hjem. <3
Ann Hillerslev.

mette11

Det vil altså sige at jeg nu skal passe fem ildere i stedet for fire??  :o Ej stort tillykke med hende...og hvad sagde jeg??? Jeg vidste hun aldrig ville flytte når hun først var kommet indenfor din dør!!!  :dans:
Det er da virkelig en flot gave at få... :dans:

Dark Crystal

Søde dejlige Trine.. Deler man ikke altid chokolade med sine venner??
Melpomené er din så fuldt fortjænt. Du er den eneste der har forgudet hende lige siden hun var 2 uger gammel. Ingen andre vil kunne give hende det du kan give hende. Derfor tog vi det valg. For "vores" prinsesse skal havde det bedste.. Det er så sandelig dig.

Barky

Yaaaaaay.... Tillykke med "Nora" :D
Som Mette skrev, så vidste jeg også bare at du ville ende med at beholde hende... Men jeg ventede med at sige tilykke til du selv fortalte mig hvad jeg allerede vidste.. :P

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde hende. Med Kammeraten... :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Tillykke med hende!  :D

Slet slet SLET ikke misundelig over at du er blevet velsignet med sådan en lille chokoladebar!  :love:

Vh. Marianne

Julie

Igen et stort tillykke med hende, hun er jo bare super skøn at se på. Jeg glæder mig meget til at møde hende engang (og til at stjæle Thlayli med hjem) :P

Lena og Peter

Et stort tillykke med hende.. :D .. Nu er vi jo kommet i familie med hinanden... :dans: .. Og hvor er hun bare dejlig. Det var godt at hun kunne finde vej til dit hjerte.. <3

Amazing Ferret

Tillykke med hende :) Det var da pænt af Maria og Robert at give dig så en speciel gave  :)

Barky

Citat fra: Dark Crystal Dato 23. Juli 2010, kl. 20:46
Deler man ikke altid chokolade med sine venner??

ja, jeg gør sq ikke, min chokolade er min chokolade!! Hvorfor tror du at jeg lavede sorte hvalpe!? *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Lena og Peter

Citat fra: Barky Dato 23. Juli 2010, kl. 21:21
Citat fra: Dark Crystal Dato 23. Juli 2010, kl. 20:46
Deler man ikke altid chokolade med sine venner??

ja, jeg gør sq ikke, min chokolade er min chokolade!! Hvorfor tror du at jeg lavede sorte hvalpe!? *G*

:lol:
:lol:

lussingen

Ihhhh altså Trine, stort tillykke med det lille vidunder!! Hvor ser hun bare sød og god ud! Jeg glæder mig til at følge hende og dine andre "møgkræ" :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Stort Tillykke skatte-pige :D og ja jeg troede heller ikke på at hun nogensinde kom videre fra Tåstrup af *G* :D

jeg glæder mig meget til at møde min nye "niece" :D :D

Julie: Glem det! Thlayli er MIN ;) jeg så ham først *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Stort tillykke med hende Trine. Hvor er du da bare heldig at blive velsignet med sådan en skøn gave.