Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

En uventet gave kom mig og ungernes vej... o.O

Startet af AlisVolatPropiis, 23. Juli 2010, kl. 20:41

Kristine

Mange gange tillykke! Sikke en vidunderlig gave! Bliver helt misundelig *Smiler*
Synes hun er en rigtig flot lille pige, sidder næsten og bliver forelsket i billederne.. <3 Hehe :P

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Barky

Citat fra: KariN Dato 24. Juli 2010, kl. 09:08
Julie: Glem det! Thlayli er MIN ;) jeg så ham først *G*

Teknisk set var det faktisk mig... Maleika havde lukkede øjne...
Og jeg vil ALTID have førsteretten til ham... NÅ! og så skulle jeg vist mene at ejeren kan aflevere ham til mig - gerne idag... *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Ann tusind tak, det var rigtig søde ord der varmer meget  <3

Mette...jeps...det samme skal Julia :P Og ja det er, det er virkelig en stor gave...o.O

Maria joeh meeeen :lol: ej hun er sgu en lille solstråle...så sød og dejlig og fræk :D hun passer lige ind.. :D tusind tusind tak for den lille prinsesse :)

Julia -hun hedder ikke Nora...nu må du altså lige!! og jeg glæder mig sådan til i hilser på hende..dig og kammeraten...men mest dig :D Og du en strid Bv'er tsk! :P

Shamua...hehe tark skal du have, og jeg er helt uforståelig overfor hvorfor jeg fortjener den ære...men fandme glad for det :D

Julie taaaaaark glæder mig også til du møder hende....og jeg skal holde skarpt øje med Thlayli så han ikke forsvinder....MIN!



AlisVolatPropiis

Ilderbande...hehe ja det er vi...og jeg er også så glad for det...hun er sgu dejlig :D jeg håber bror Ramses giver jer ligeså meget glæde...men det er jeg sikker på -de er fra et dejligt kuld :D

Erika...tark skal du have...og ja jeg forstår det sgu heller ikke helt... :-$ Men sødt af dem er det da ihvertfald...og noget af en kompliment at få som ilderejer  :-$

Julia deler ikke chokolade men lakrids? o.O

Lussing jaaaa....er hun ikke bare skøn?? jeg er sikker på alle mine kræ glæder sig ligeså meget til du følger dem, som du gør til at gøre det :)

Krina jaaa....nu skal hun lige falde til...og flokken skal vænne sig til hende og omvendt...men SÅ skal du møde bettekræet :) og tark...og tillykke til dig med niecen :P

Christel jeg føler mig også bare så heldig  :-$ tark  <3

Laban, tusind tusind tak...jeg synes også bae hun er så smuk altså :D men hehe det synes jeg om alle mine kræ....de deligste dyr i verdenen :D


Thlayli er MIN og han skal aldrig aldrig væk herfra...min elskede hybridbasse  <3

Charlotte

Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Starshineferrets

ojoj här händer det saker :D Grattis till sötnosen!!

ilderhjemmet

aiiiiii sikke da en smuk gave at få - tillykke med hende  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

AlisVolatPropiis

Charlotte tusind tak :)

Sara ja det var lidt overraskende, men skønt og vi takker :D den lille frøken mumler tak med Spero's næse i munden :o. mens hun piver...og mig der pylret kigger på :lol: ved dog ikke hvem af dem jeg bør være bekymret for :lol:

Gitte og skipper...tusind tak :D


Jeg er bare SÅ glad for min flok -de er bare skønne :D

Mustela

Sikke da en skøn og flot gave du har fået dig  :) Det var pænt af Robert og Maria.

Tillykke med den lille nye, og skønt hun bare allerede er en del af din flok, det kan jo ikk være bedre :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Oy

nuuuurh! Hvorfor er hun dog ikke min :D Damn hun er smuk. Tillykke med hende ;o)

AlisVolatPropiis

Tusind tak skal i have :D

Jeg er simpelthen så glad for den lille pige :D -der er da en smule magtkampe og piveri til tider...men intet tilnærmelsesvist alvorligt....kun naturligt og de er sgu glade for hende....selvom hun er en lille overaktiv bølle <3

NannaMB

Tillykke med hende da. Hun ser godt nok sød ud:)