Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

UFAK -united ferrets against kits!!

Startet af AlisVolatPropiis, 25. Juli 2010, kl. 16:08

AlisVolatPropiis

MEDILDERE!!! nu er det nok!!...

Hvert år indvaderes mange stille og rolige, elskede og velopdragne ilderes hjem af HVALPE!...små skrigende hjælpeløse og alt alt alt for nuttede hvalpe!...
Der rapporteres om bebrejdende blikke, skæld ud...og endda begrænset adgang til før frie arealer!!! Og dette er ikke enden på det.....ikke nok med man uden skyld skal bebrejdes for ikke at ville dele sin madmor eller madfars opmærksomhed og kærlighed...så skal man dele sine ting og plads med disse små krapyler...som ikke forstår grænser....som sviner med maden...eller HUGGER den fra en!
Som enten vil nappe, sutte øre eller bare i det hele taget ikke respektere flokkens rytme og vaner...og de er bare uimodtagelige for alm sund ilder-fornuft -og lets face it....så fornuftig er den heller ikke.....de burde kunne forstå det!!!

Herhjemme har vi fået en lille lysebrunt krapyl....og hun...

VIL: sutte på Aisha's ører, lege konstant, hugge kød foran næsen på os alle -og er så hurtig det lykkes, ha opmærksomhed HELE tiden. Ha lov til at tygge i alle -også mor -og det ved vi altså godt man ikke må! Og hun skider på den ene hylde -ok det gør nogle af os andre også....men vi må jo egentlig ikke..Og så er hun så skide nuttet at hverken madmor eller til tider os selv kan stå for hende...UNFAIR!

og hun NÆGTER simpelthen at:
lytte når vi ældre og klogere fortæller hende det er forkert...og når vi så må sætte hende bare lidt på plads...så piver hun op som om vi var hårde ved hende, og så får vi bebrejdende blik fra madmor...hvorefter den lille flabede unge bare hopper lige i synet på os og hopper båttende væk...lille skuespiller! Og hun vil bare ikke sove når hun skal..lige ved siden af os, som en sød    pige.Eller blive vasket når vi synes hun trænger.. Suk....anerkend dog vores autoritet!!!

Ok vi indrømmer hende her er ikke så slem, men vi VED bare der er andre rundt omkring der LIDER under denne hvalpe invasion...fortæl jeres historier og lad os få sat en stopper for galskaben!

UFAK -fordi VI er mere end rigeligt!


(kære læsere, dette er udelukkende et udtryk for ildernes egne holdninger og derfor ikke et udtryk for dette husholds generelle offentlige mening, og der bedes tage forbehold for disse ilderes hysteri, de kan faktisk godt lide hende, -ret godt endda, de skal bare lige have lov til at komme af med det og skabe sig -opmærksomhedskrævende divaer)

mette11

HAHAHA...i er sgu da for dumme at i overhovedet ikke har tjek på jeres madforældre!! Altså herhjemme styrer jeg hjemmet med hård pote og er her kommet nogle dumme snothvalpe i år?? Næh nej...og hvorfor er det?? Fordi JEG har styr på hvad mine mennesker foretager sig!!! Jeg overvåger nøje deres aktiviteter, både de fysiske og deres internetaktiviteter. Jeg tømmer deres postkasse for at sikre at der ikke pludselig sidder en hvalp der! Jeg aflytter deres telefoner for at sikre mig de ikke planlægger sådanne skandaler!!
Jeg blev sløset sidste år, fordi der ikke var sket noget længe og hvad kom der ud af det??? En lille sort satan af en hun-ilder!! Ja det var sgu ikke i orden, men jeg måtte tage det på mig, for jeg havde sløset med overvågninger og den fejl begår jeg så ikke igen!!!

Marius.

PiaLyng

Herhjemme har vi prøvet at gøre alt for at undgå sådan en ting i snakker om.. Troede vi.. Men nu har Madmor og Madfar taget sådan en under ilder med hjem.. Den er sort, hvid og brun og minder om den gigantiske underlige ilder de havde da vi flyttede ind !!!
Han er endda større end os, og får meget opmærksomhed.. fedterøv !

Han har endda allerede slået os over snuden !! og madmor mente ikke vi var søde nok til at komme ud af buret og hilse på ham !!

Charlotte

I er heldige. Kun 1 hvalp? Her plejer vi at blive indvaderet af 1 hvalp om året. Jeg har heldigvis altid været MEGET efter dem igennem mit nu 6 årige liv, så de sidste år er de nye hvalpe ikke blevet præsenteret for mig. Jeg har måtte lure på dem gennem tremmerne. Jeg har sendt dem mange sure og truende blikke og har dermed undgået al kontakt (jeg har opdraget min madmor godt).  :ja: Men i starten af året kom der pludselig en larm uden lige. Jeg har aldrig hørt sådan en råben og skrigen og det foregik oppe i et bur så højt oppe at jeg ikke kunne komme op og se hvad der skete.  :o Jeg prøvede ellers mange gange men blev pillet ned og fik "ballade" (ja ja, madmor lader som om hun er sur på mig men det varer kun få minutter, så har jeg indyndet mig igen). Der lugtede også underligt. Af plastik... Ad.  :X Noget tid efter fandt jeg så ud af hvad det var. Hvalpe. Utallige hvalpe. Så mange som der er dage på en uge! Jeg har aldrig set noget lignende. De var her og der og alle vegne. Jeg blev helt overrumplet og glemte alt om at  bide i dem. De væltede mig og hoppede hen over mig og ville spise MIN mad!  :o Hvad er det dog for en verden vi lever i???  :nej: Ja jeg fik heldigvis bidt lidt i et par af dem når de andre sov rundt omkring, så min madmor fjernede dem fra mig. Nu kan jeg kun kigge på dem igennem tremmerne og I kan tro at jeg truer dem med alt jeg kan. De skal ikke komme her og tro at de er noget.. Jeg er matriaken! Jeg overvejer at finde et godt pensionat men jeg er for gammel til at flytte så jeg bliver her bare og  bruger dagen på at kigge truende på dem.  ;)
Hilsen Dafny.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

A.C

Æh vi er ikke helt enige om tingene her hjemme... Gamle sure Twiggy syntes at han var så sød og nuttet i starten og nu betaler hun prisen! Jeg prøvede at opdrage ham, man madmor syntes åbenbart at jeg var for hård ved ham, så jeg måtte bo alene indtil jeg kom under kniven (point taken), og nu er han bare en pestilens! Jeg er jo selv tre gange større og kan nemt overmande ham, men lille Twiggy, jah hun røg ned i hierakiet og står nu under den lille snot hvalp... Det kommer ikke til at ske med mig! Kugler eller ej, så vil jeg ALTID være ALFA!

Hilsen en bedrevidende Balder

Malene

Suckeeeers!
Herhjemme er vi enige om at vi aldrig skal have en hvalp. Og i hvert fald ikke en tøs! Vi gider ikke have pigeøremider.
Jeg har jo altid boet her og har aldrig været lille. Min madmor er endda klar over at hun hellere må sørge for at jeg beholder min mandom. Respect my authoritayh!

Mange båt og tæsk fra Cerulean
Logic is the beginning of wisdom, not the end.