Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Åh ve en skrækkelig dag

Startet af Amazing Ferret, 9. August 2010, kl. 18:53

Amazing Ferret

En lille historie fra en hvalp

Jeg vågnede tidligt i morges med et rigtig godt humør og jeg anede ikke hvad der ventede mig senere. Hvis jeg vidste det så var jeg sq aldrig stået ud af min seng.
Efter jeg og de andre tosser havde været ude at lege fik vores madmor besøg af en sød pige. Jeg tror nok hun hed Anja Meget Glad Og madmor og Anja sad snakkede lidt mens vi sov. Men så lige pludselig blev jeg hevet ud af min dejlige seng og smidt i en lille taske, hvilket jeg bestemt ikke brød mig om  :X

Nå men vi gik så ud af døren og ned i en rød tingest som kørte stærkt. Madmor tog mig ud af tasken fordi jeg kradsede i tasken hele tiden. Og så kunne jeg se en masse ting flyve forbi udenfor. Men jeg var også lidt bange så jeg holdt rigtig godt fast i min madmor hele tiden.

Så efter et stykke stoppede vi og madmor satte en eller anden underlig ting på mig - tror det var noget som gjorde at jeg ikke kunne løbe min vej(som om det vil ske hehe for jeg elsker min madmor)  <3

Så gik vi indenfor og stod og ventede i en evighed - eller sådan føltes det i hvert fald. Og så blev vi kaldt ind af en art som jeg ikke har set så mange af. Til at starte med var han nu meget sød. Han kiggede i mine øre, kiggede på mine fine bisser og lyttede til mit hjerte. Og så lige pludselig mærkede jeg et mega stik i nakken og så var han bestemt ikke sød mere :X Og tror i ikke han stak mig 2 gange mere - sådan en dum art. Ham vil jeg ikke se igen. Jeg blev så bange/ked at jeg kom op til Anja og puttede mig ind til hende. Hun er altså så sød hende Anja  <3

Og så kørte vi et andet sted hen hvor jeg hilste på Pixie og Siff. Siff var godt nok ikke glad for Pixie, men min madmor sagde at det nok skulle blive bedre.

Og så kom jeg hjem igen til min dejlige familie og nu er jeg træt......så nu vil jeg sove

Båt Båt

Marco

Snabeldyr

båt båt tilbage, dåmme dyrdoktor
Stealing our hearts, then our sanity

Fuske

uhuuuu båt båt fra Quark..har hørt efter og frygter lidt at det er det min madmor tisker om i krogene men lad os nu se om jeg ikke kan gemme mig!
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Amazing Ferret

Ja pas du bare på Quark - de madforældre er ikke helt til at stole på

Fuske

Citat fra: Amazing Ferret Dato  9. August 2010, kl. 21:43
Ja pas du bare på Quark - de madforældre er ikke helt til at stole på
men madmor siger hun venter lidt endnu mens hun aer mig blidt (det kan jeg godt lide) for hun er ikke sikker på min aldr og vil ikke tage chancer..så hellere vente et par uger siger hun

men mon ikke det bare er en plan fordi jeg nemt bliver distraheret huiiiii en boldt nuiii LEGE LEGE LEGE!! hoppebåt...hvov hvad snakkede vi om?
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Amazing Ferret

Jeg kan trøste dig med at jeg faktisk allerede nu har glemt hvor ondt det gjorde  :)