Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Uvidene købere af ildere.

Startet af Agger, 27. August 2010, kl. 21:50

Froelunde

Det er flot du sagde fra overfor chefen  :)
Den første ilder jeg havde var fra en opdrætter, det er jeg rigtig glad for :dans: Hun var bare den bedste 'første' ilder.
De 3 vi har nu er uden stamtavle og ved kun hvad sælger har fortalt mig. Har det også enormt svært ved at folk købe en ilder for hurtigt og indser derefter at det ikke er småting at have en.  Så jeg har købt vores af nogen som nogle ville sælge til hvem som helst, bare heldig at jeg var køberen. At jeg vil give vores alt hvad jeg kan, garantere dem et trygt hjem, hvor de er ude af buret fra morgen til aften.  Og at de ikke skifter ejer, ligemeget hvad  :love:

Stephanie

Citat fra: Agger Dato 28. August 2010, kl. 21:49
Arbejder i Bonnie på nørrebro :)

Snakkede lige med min chef idag om det, for han virkede lidt sur over mit afslag..
Men han forstår også bedre nu jeg har sagt nej, han kender intet til ildere da han ikke bryder sig om dem, men altid noget han har indset det var en fejl at foreslå det :)

Min chef kan lide penge, og vil holde sin butik kørende, men det vigtigste er at dyrene får det godt.

Det lyder da helt sikkert som en dyrehandler jeg skal til at handle noget oftere i. For ejer med sådan en indstilling vil jeg gerne støtte  :)

AlisVolatPropiis

#17
Citat fra: Stephanie Dato 30. August 2010, kl. 15:57
Citat fra: Agger Dato 28. August 2010, kl. 21:49
Arbejder i Bonnie på nørrebro :)

Snakkede lige med min chef idag om det, for han virkede lidt sur over mit afslag..
Men han forstår også bedre nu jeg har sagt nej, han kender intet til ildere da han ikke bryder sig om dem, men altid noget han har indset det var en fejl at foreslå det :)

Min chef kan lide penge, og vil holde sin butik kørende, men det vigtigste er at dyrene får det godt.

Det lyder da helt sikkert som en dyrehandler jeg skal til at handle noget oftere i. For ejer med sådan en indstilling vil jeg gerne støtte  :)

Enig og jeg flytter snart ind ret tæt på :D :D :D :D

Agger