Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så kommer Rami hjem om 40 minutter !! :D

Startet af Agger, 11. September 2010, kl. 18:52

Agger

Ja, avleren kommer forbi idag med Rami :D om ca. 40 minutter er han her.
Bliver skønt :D kan næsten ikke vente..

Desværre er han kun lige blevet 9 uger idag :(

Nogen der ved om han har særlige behov når han bliver taget for tidligt fra ? Eller er det uden betydning.

tzari

hvorfor så ikke vente en uge med at hente ham  :S
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Amazing Ferret

9 uger er ikke for tidligt - han vil nok være ked af det i et par dage, men det går over

Agger

Hun ville af med ham nu.. da alle andre hvalpe blev hentet idag, og moren ikke gad dem mere.. Så om han skal gå alene ved hende, eller her kan være det samme syntes jeg.

Han virker meget glad pt (han er lige kommet hjem) han er i fuld gang med at undersøge sit nye bur og legetøj, tæpper osv.

Men vil lige være lidt ekstra opmærksom på ham her den første uge, for at sikre mig han er ok, for han er godt nok lille. han ligner en hvalp på 8 uger.

Får ham lige vejet i løbet af ugen.

AnneME

blev os helt bange for Dexter ligner stadig en på 7-8 uger hehe :) (han vejer 450 g)
nogle er små som de andre sige :)

Agger


AnneME


Agger

Men kan da mærke jeg har været MEGET heldig..
Han opfører sig som om det er HANS hjem og vi andre skal bare sidde hvor han vil ha det :D
Og han bider ikke - napper kun hvis han lige blive forskrækket eller leger, og ellers er han renlig..

Pt. må han kun være i køkkenet - når vi er vågne og til stede. og så sover han i buret. Ingen uheld indtil videre - han går pænt på bakken hver gang.

Har bestemt han starter med køkkenet, og så får han gangen med når han er faldet ordenligt til og har fundet ud af rytmen med han er i bur om natten osv. - og så får han langsomt flere og flere rum. Så han ikke bliver helt overrumplet.

Amazing Ferret

Jeg ville bare give ham al den plads han kan få  :)

AnneME

Citat fra: Agger Dato 11. September 2010, kl. 22:21
Men kan da mærke jeg har været MEGET heldig..
Han opfører sig som om det er HANS hjem og vi andre skal bare sidde hvor han vil ha det :D
Og han bider ikke - napper kun hvis han lige blive forskrækket eller leger, og ellers er han renlig..

Pt. må han kun være i køkkenet - når vi er vågne og til stede. og så sover han i buret. Ingen uheld indtil videre - han går pænt på bakken hver gang.

Har bestemt han starter med køkkenet, og så får han gangen med når han er faldet ordenligt til og har fundet ud af rytmen med han er i bur om natten osv. - og så får han langsomt flere og flere rum. Så han ikke bliver helt overrumplet.

tror da bestemt nok han vil prøve at lege lidt med jer, når han er faldet til  :fnis:

Agger

Prøver han allerede :p Sidder ude i køkkenet på en dyne med ham :D
Han springer op og så skal han bare nusses.

Har fået en lille kælepotte  :X

FerretParadise

Stort tillykke med ham, han lyder virkelig til, at være en dejlig dreng.

Jeg vil give Erika ret, jeg ville også give ham al pladsen med det samme.
Ann Hillerslev.

Agger

Vi mangler lige at få ildersikret stuen ordenligt.. Regnede jo først med han kom hjem næste lørdag :)

Lena og Peter


PiaLyng