Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Så kommer Rami hjem om 40 minutter !! :D

Startet af Agger, 11. September 2010, kl. 18:52

dejligste


Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

AnneME


Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Agger

Får kæresten til at tage nogen billeder senere når han skal ud og lege igen :)
Han er lige gået kold. Han sover hele tiden den lille jo :D  :love:

Agger

Lige et par hurtige.. :)

Undskyld for de klamme køkkenlåger




















AlisVolatPropiis


Agger

Mange tak :D

Havde ham lige ude og lege en times tid, og så havde jeg stilt en skål vand på gulvet... Og GUD hvor kan han dog få meget sjov ud af den.. Han tog lige et frivilligt bad :P
Første gang jeg har haft en vandglad ilder :D Måtte lige få ham tørret inden han skulle ind i buret igen.  :fnis:

Sølvsten


Anne


Agger


AnneME

super dejlig dreng  :dans: Så kær :)

de kan nemt får vand udover det hele

Agger

Tror desværre avleren har snydt mig lidt. Hun havde glemt kontrakten, og sundhedsbogen + stamtavlen på ham, og hun lovede at sende det. + hun lovede at hun ville lige ringe dagen efter (søndags)
Har intet hørt fra hende, og hun svarer ikke tilbage på mine sms'er.. Meget irreterende, da jeg gerne vil have den sundhedsbog.

FerretParadise

Citat fra: Agger Dato 15. September 2010, kl. 18:49
Tror desværre avleren har snydt mig lidt. Hun havde glemt kontrakten, og sundhedsbogen + stamtavlen på ham, og hun lovede at sende det. + hun lovede at hun ville lige ringe dagen efter (søndags)
Har intet hørt fra hende, og hun svarer ikke tilbage på mine sms'er.. Meget irreterende, da jeg gerne vil have den sundhedsbog.
Det er da godt nok ærgeligt.
En anden gang, så husk, at alle de ting skal følge med ilderen når du køber den. Jeg synes man hører det gang på gang, at køber ikke får disse ting med, med det samme, og at sælger så aldrig sender tingene.
Super trist for dig. :(
Ann Hillerslev.

Agger

Ja. Men hvis jeg ikke har modtaget det mandag, så har jeg hendes adresse og så tager jeg hjem til hende og ber hende om det. og jeg går ikke derfra før jeg har fået papirerne.

Agger

Nu har jeg lige snakket med hende der opfostret hos.. (avleren står i flytterod så har ikke haft dem hjemme siden de var 3 dage gamle) og hun fortalte mig at han heller ikke er vaccineret som lovet.

Jeg fik afvide at jeg kunne betale 1500 kr og så fik jeg loppe og ormekur med, eller jeg kunne betale 1000 men så fik han ikke loppe og ormekur.
Og i annoncen stod der sundhedsbog ville medfølge, og at hvalpene ville blive vaccineret inden de blev solgt.

Jeg er STIK tosset nu!