Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så kommer Rami hjem om 40 minutter !! :D

Startet af Agger, 11. September 2010, kl. 18:52

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Agger

Den ville hun sende i mandags -.-

Jeg tager ned til hende imorgen. Det her kan simpelthen ikke være rigtigt. Hun skal bare give mig pengene til den vaccination, længere er den ikke.
Har prøvet at få fat i hende, søndag, mandag, tirsdag og idag. og hende der havde taget sig af hvalpene hører næsten heller intet fra hende.. Det gider jeg ikke sådan noget.
Så kan hun sige hun har haft nok så travlt, man har ikke for travlt til lige at sende et brev, og ringe og høre om alt er som det skal være (hun ville jo ringe dagen efter han blev leveret)
og at sige han er vaccineret er simpelthen for groft når han ikke er det! Det er da vigtigt han får sin vaccination.. Håber hun har en VIRKELIG god forklaring på alt det her rod..

rikki

Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Agger

Ringede til hende der havde opfostret ungerne - hun sagde at hun ville ringe idag. så giver det en sidste chance.. Og så har jeg snakket med et par stykker der kender til hende.. Hun lyder ikke som en troværdig person..

Agger

Nårh. Har ENDELIG fået fat i avleren. Hun påstår hun har sendt kontrakten for 14 dage siden.. (flot?)
Og hvis jeg ikke er tilfreds kan jeg aflevere ham tilbage, og få mine penge igen..

Så lader det bare ligge.. Gider ikke diskutere mere med hende, for lader til hun ikke har så mange brikker at rykke rundt med.

Malene

#35
Jeg synes du skal blive ved med at prøve at få tavlen, og prøve at opretholde lidt kontakt med avleren, i tilfælde af at der dukker noget arveligt op i den nærmeste familie.
Min første ilder købte jeg hos en der havde fået et "hyggekuld". Jeg tænkte ikke over at spørge til forældrene og sådan, for det måtte jo være ok når jeg ikke havde købt ham i en dyrehandel. Men efter jeg var blevet klogere, mistede jeg sælgerens nr., og fortrød virkelig virkelig meget at jeg ikke havde spurgt om de ting da jeg købte ham, eller havde ringet til hende mens jeg havde chancen.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten

Fra den 11. september til i dag den 17 september er der vist ikke gået 14 dage, så hun kan jo umuligt have sendt den for 14 dage siden.  Hvor er det ærgeligt at man ikke kan stole på en avler. Jeg er virkelig ked af at du er blevet snydt på den måde. Jeg tror desværre ikke at du skal regne med at se nogle papirer på din ilder, der har nok aldrig været nogle. Nu skal du bruge din energi på at nyde ham og jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke med ham.

Lena og Peter

Jeg synes det hele lyder som en rigtig kedelig historie..
At nogle vil snyd på den måde fatter jeg bare ikke.. Men som Ann skriver så bliver man jo nok nød til at sørge for at få det med, med det samme.. Det er bare så kedeligt at der findes avler der er sådan..  :@

Agger

Tja elsker ham uanset hvad :) Han er bare en øjesten.

Og hvad avleren angår så, forhørte jeg mig om forældrenes alder osv. og hans mor er 4 år nu, og hans far er 5 år. Og mormoren er 9, morfaren blev 7, farfaren blev 7 og farmoren blev 8.
Efter hvad hun fortalte var alle en naturlig død - ingen kræft eller lign..


Men ja, burde næsten have vidst bedre.. Men sådan er det, blev snydt - øv bøv.. I det mindste fik jeg noget godt ud af det i sidste ende. :)

AlisVolatPropiis

Citat fra: Agger Dato 17. September 2010, kl. 21:48
Tja elsker ham uanset hvad :) Han er bare en øjesten.

Og hvad avleren angår så, forhørte jeg mig om forældrenes alder osv. og hans mor er 4 år nu, og hans far er 5 år. Og mormoren er 9, morfaren blev 7, farfaren blev 7 og farmoren blev 8.
Efter hvad hun fortalte var alle en naturlig død - ingen kræft eller lign..


Men ja, burde næsten have vidst bedre.. Men sådan er det, blev snydt - øv bøv.. I det mindste fik jeg noget godt ud af det i sidste ende. :)

Det er bare så svært at være sikker uden tavle :/ og det lyder bare sært...nu ved jeg ikke hvor han er fra...og det undrer mig faktisk også lidt...at der skulle være en avler i dk med så god en linie umiddelbart lyder det i hvert fald ret godt...uden nogen kender til dem og at de har hvalpe nu...

men det kan bare være mig der har misset noget :lol: det sker tit....

og jeg er sgu ked af du har så meget besvær med avleren :/

rikki

Tyvärr är det ju så att ljuger man om en sak så ljuger man oftast om flera saker.
Och har man inga planer alls på att ge någon stamtavla så kan man ju säga vad som helst om
föräldrarna. Bara det låter bra. För det går ju inte att kolla upp utan stamtavlan ändå.
Då kan de ju vara jättefriska hela livet och dö när de är 15 år. Då kan man ju säga vad som helst.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home