Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad har du drømt i nat?

Startet af Sølvsten, 15. September 2010, kl. 11:51

Sølvsten


Anne

Ej og så tog du bare min ilder!!! HIT!

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato 25. April 2012, kl. 14:05
Ej og så tog du bare min ilder!!! HIT!

Nej nej du kørte jo bare fra den og så blev den min. Den var simpelthen så sød. Tak for den.

Anne

Du stjal den garanteret ud af min kasse lige inden jeg kørte! Jeg ville aldrig glemme en ilder.

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato 25. April 2012, kl. 14:24
Du stjal den garanteret ud af min kasse lige inden jeg kørte! Jeg ville aldrig glemme en ilder.

Sjovt nok var det det første jeg tænkte da jeg vågnede. Det ville Anne da aldrig gøre.

Anne

Jeg havde en rigtig dum drøm i nat. Jeg drømte af der var en der havde købt nogle af mine hvalpe, hvor jeg fandt ud af at hun ikke behandlede dem ordentligt. Jeg tog hjem til hende for at hente dem, men fandt så ud af at det måske mest var hendes forældre der slog ilderne, og hun bare selv ikke gjorde så meget.

Da jeg ville tage ilderne og gå, satte hendes far ild til huset og jeg skulle prøve at redde alle hendes dyr, som alle sammen bare rendte rundt sammen, gnavere, hunde og ildere (som havde aftegninger som schæferhunde...?).

Jeg var bare så ked af det i hele drømmen, over at mine små hvalpe havde været et sted hvor de havde det så skidt og over at det var min skyld fordi jeg havde sendt dem dertil.

KariN

Puha det lyder godt nok som en ubehagelig drøm Anne, godt at det bare var en drøm.. Håber ikke din dag blev ødelagt af nattens mareridt
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Natten til onsdag drømte jeg om Mikka. Drømmen var så sindsyg virkelig, han var der. Jeg kun holde ham, lugte ham, nusse ham. Se hver lille detalje! Han var desværre syg, og jeg husker ham som han så ud den sidste dag han levede :(
Og det var meget underligt, men min dyrlæge var hjemme ved mig for at give Mikka alverdens medicin.
Pludselig stod der en kurv ved hoveddøren med en albino mor og alle hendes albino hvalpe. Og de var sjovt nok allesammen angora (det var af en eller anden grund meget tydeligt at se). Så fandt jeg ud af at det var en herinde fra, som havde efterladt dem, fordi der stod opdrætternavn på et skilt (som hang på en mur?!) ... Nå, så fik jeg fat i personen og vi aftalte at jeg skulle beholde tæven og alle hvalpene.. Så blev jeg vækket af min alarm... Irriteret over at være blevet skilt fra Mikka, lagde jeg mig hurtigt muligt til at sove igen.. Desværre uden held til at drømme videre om Mikka og hvalpe...

Vh. Marianne

englefugl


HSS

jeg drømte at jeg var i min fødeby i det hus jeg voksede op... og var ved at sætte garagen op... da jeg ombestemte mig så jeg kunne barbere ben og tale med naboen... i garagen...  :S

Anne

Jeg drømte at jeg skulle lave sushi med regnorme i! Det var simpelthen så klamt, og nu har jeg ikke rigtigt lyst til at lave sushi på torsdag, fordi jeg får kvalme hver gang jeg tænker på min drøm :S

Shamua

Citat fra: Anne Dato 25. September 2012, kl. 19:51
Jeg drømte at jeg skulle lave sushi med regnorme i! Det var simpelthen så klamt, og nu har jeg ikke rigtigt lyst til at lave sushi på torsdag, fordi jeg får kvalme hver gang jeg tænker på min drøm :S
Bare få tankerne tilbage til urge! .. Det må være fin motivation :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

ja..helt ærligt anne...regnorms sushi for urge er et fint byt :D og du behøver jo ikke æde sushien :P

PiaLyng

..At jeg var til en super hyggelig ilder udstilling, med skønne folk, og der ikke var negativ stemning overhovedet..
-Eller det drømte jeg da jeg tog en efter middags lur :P

Shamua

#44
Jeg vågnede midt i en drøm om at jeg var til tandlæge, en lørdag?! hvor der var stormflod i Varde, og alle forberedte sig på den værste der var oplevet i 100 år. Jeg vågnede ved at tandlæge (som i øvrigt var min dyrlæge?!) prikkede på min tand, og det gav et smertefuld chok hele vejen ned igennem mit ryg.... Lidt underligt, for har ikke ondt noget steder, andet i min tunge hvor jeg har presset spidsen af tungen op imod den tand den skulle ha gjort ondt... Vågnede i øvrigt med min mund på åben gab ganske som om jeg var til tandlæge :P ..... Uuuuundeeerliigt!!! :nej:

Vh. Marianne