Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Plads?

Startet af xCelina, 19. September 2010, kl. 22:20

xCelina

Hmm. Igår var jeg i en dyrehandler her i Køge, de har lige fået to ildere som de for det første opbevarer i sådan et kanin glasbur og for det andet kalder for unger, skønt de er meget større en mine piger.. Nok er mine ikke så store, men de er sku heller ikke for små..  Min tanke er så, hvor meget plads skal sådan to egentlig have? De siger så dernede at dyrene kommer ud om morgenen inden de åbner, så de bliver aktiveret lidt, hvilket jo er godt i forhold til andre dyrebutikker.. Men ville lige slå det op herinde en gang og høre jeres mening og hvis i synes, så måske konfrontere dem med nogle af jeres kloge ord ;-)
- mine piger er halvandet år og den ene fra handlen er i hvert fald en halv gang større!
Vil meget gerne høre fra jer, fik sku ondt af de små piger.. De var noget kontaktsøgende! :-(

Amazing Ferret

Er det den lille dyrehandel som ligger ude ved McDonald der har fået ildere? Der har jeg min Izzy fra og hun og 2 andre sad i et lille bitte kaninbur med savsmuld  :(

xCelina

Jep, den bag Harald Nyborg.. Og ja, lille glas kaninbur med træpiller.. Men heldigvis ikke mere end to!

Amazing Ferret

Der burde slet ikke være nogen i den dyrehandel  :(

xCelina

Det har du ret i! De glemte også lige at fortælle de sidste fisk vi købte er kødædende selvom vi har købt alle vores fisk dernede.. :-/

Eliza

der er jo desværre ingen regler for hvor lidt plads man må give dem, men det lyder ikke til det er et godt sted..
Nu ved jeg ikke om det er hunner eller hanner der var, men hanner er jo ofte meget større end tæver selvom de ikke er særlig gamle.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.