Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sofus

Startet af Lea, 15. December 2010, kl. 17:16

KittAnderson

kun en gang imellem.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lea

Har lige mistede min højt elskede dreng og skaffer mig en ny så jeg kan fungere som menneske igen også regner du med at jeg sælger ham . du er sku for dum!
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Men husk lige på at jeg har taget imod mishandlet dyr men viste du nok ikke og efter de har kunne fungere normalt og været klar til det er de kommer videre dvs at formidle dem videre. :) men ja det viste du nok ikke.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

SaraJ

Citat fra: Lea Dato 30. December 2010, kl. 01:01
Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 00:37
er det ham der er til salg eller hvad ?
http://www.dba.dk/ilder-fritte-han-standard/id-70740412/

og ja hvis du lige læste efter og kigget på alder osv. og samlignet ham så kan man se det ikke er Sofus og sofus er sjovt nok kasteret og 1 1/2år og Sofus er SKU MIN!!!! bliver fandeme sur når du skriver sådan noget shit ja undskyld mig!!!

.... Ej slap lige af... Jeg troede faktisk det samme. Man har vel lov til at spørge.

KittAnderson

det er så iorden :)

jeg troede bare ikke at du kunne tåle mere en én ilder af gangen...

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

Tak SaraJ.
Jeg troede det virkelig også.

Det er jo ikke sådan jeg gider sidde tjekker alder, kønslig status osv, bare for at behage Lea. Så hellere spørge. det er meget nemmere :)

At Lea så bliver skide sur, og jo ikke min hovedpine.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

PiaLyng

Jeg tror altså ikke Kitt var ude på at gøre dig ked af det.
Men som en undring i at du sælger en standard dreng - som nok ligner Sofus meget.
Og du har som mange andre jo også solgt ud af dine egne dyr.

Og alle ved du har taget ildere ind og solgt dem osv. Det undgår man jo ikke rigtig at opdage hvis man ofte studser igennem dba, guloggratis osv :).
Men synes det godt det du gør ofte :)

Lea

Jo det har man men ikke lige den smarteste måde at spørger på og folk er vel ikke dumme.

Hvis folk nu læste efter og var sådan efter at kigge efter mig så kan man også se at det ikke er den samme.

og at jeg sælger min dreng efter at ha mistede min Balou også finder jeg faktisk en som er næsten lige som ham tror folk så at man sælger ens dyr når man lige har fået dem ..
det er fandeme for syndt for dyret.

Ham der er til salg er ikke min jeg hjælper med salg. så og det ved flere også men ja nogle mennesker er ikke rigtig kloge.

Jeg laver sjovt nok ikke inpulskøb med mine dyr.! og køber jeg et dyr beholder jeg det!
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: PiaLyng Dato 30. December 2010, kl. 01:15
Jeg tror altså ikke Kitt var ude på at gøre dig ked af det.
Men som en undring i at du sælger en standard dreng - som nok ligner Sofus meget.
Og du har som mange andre jo også solgt ud af dine egne dyr.

Og alle ved du har taget ildere ind og solgt dem osv. Det undgår man jo ikke rigtig at opdage hvis man ofte studser igennem dba, guloggratis osv :).
Men synes det godt det du gør ofte :)


Jeg har solgt formidlingsdyr . fordi jeg har hjulpet dyrene . og ham her jeg har til salg har jeg taget hjem fordi han skulle holdes til en men hun hoppede fra. så er han så til salg igen. og jeg vil IKKE have ham tilbage til sælger. så han bliver her til han bliver solgt.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Lea

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 01:14
Tak SaraJ.
Jeg troede det virkelig også.

Det er jo ikke sådan jeg gider sidde tjekker alder, kønslig status osv, bare for at behage Lea. Så hellere spørge. det er meget nemmere :)

At Lea så bliver skide sur, og jo ikke min hovedpine.

hvorfor mon man bliver sur ?

Jeg har mistede Balou
og har endelig fundet mig en rigtig god dreng Sofus

også kommer du med den beskyldning!!!! også regner du ikke med at man reagere på det?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

jeg beskylder dig da overhoved ikke for en flyvende fis.
Jeg stiller dig et spørgsmål. Du kunne bare have valgt at svare ": nej"

CitatJeg laver sjovt nok ikke inpulskøb med mine dyr.! og køber jeg et dyr beholder jeg det!

^Det er jeg ikke enig i.
 
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lea

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 01:22
jeg beskylder dig da overhoved ikke for en flyvende fis.
Jeg stiller dig et spørgsmål. Du kunne bare have valgt at svare ": nej"

CitatJeg laver sjovt nok ikke inpulskøb med mine dyr.! og køber jeg et dyr beholder jeg det!

^Det er jeg ikke enig i.
 

Du formuleret dit spørgsmål helt forkert hvis du mener du ikke beskyldte mig for det. og du ikke ville have at jeg reageret som jeg gør!

Har ikke haft nogle inpulskøb . da det har været dyr jeg har hjulpet "formidlingsdyr" jeg har haft . men ja du ved ingen ting om mig så derfor er du jo ikke klar over det. men det er da fint nok . men ja UDTAL DIG IKKE OM FOLK DU IKKE VED NOGET OM!
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

du skriver da jeg både er dum, og ikke ved hvad det vil sige at formidle dyr videre.
Så det er da dig der udtaler dig om mig, uden at kende mig.

Jeg vil nu mene jeg kender dig rimelig godt efterhånden :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lea

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 01:29
du skriver da jeg både er dum, og ikke ved hvad det vil sige at formidle dyr videre.
Så det er da dig der udtaler dig om mig, uden at kende mig.

Jeg vil nu mene jeg kender dig rimelig godt efterhånden :)

kan jeg da hører du ikke gør. når du skriver som du gør. ja du er for dum at spørger om sådan noget ja det er du sku og forklaring har jeg skrevet nogle gange nu . og jeg har ikke nævnt nogle steder du ikke ved hvad det vil sige at formidle dyr videre. (:

sjovt nok har jeg skrevet at jeg har formidlet dyr . ikke at du ikke vidste hvad det ville sige , prøv at læs hvad men skriver :)
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

Sjovt nok skriver du det her, men som tidligere set, er du jo sjovt nok ikke helt god til at formulere dig på tekst. sjovt nok
Citatdvs at formidle dem videre.  men ja det viste du nok ikke.

Nu tænker jeg sjovt nok på tråden, hvor der sjovt nok blev diskuteret om du holdte ildere i transportkasse.

At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.