Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sofus

Startet af Lea, 15. December 2010, kl. 17:16

Tazz

Det er da godt nok noget af en diskution i har gang i her.
Forstår godt at Lea reagerer som hun gør, hun har lige mistet Balou som var hendes et og alt. Og har så fundet sig en dejlig ny dreng, som hun viser frem herinde fordi hun er glad for ham, og så bliver hun som noget af det første spurgt om det ikke er den hun vil sælge. Synes lidt det ser ud som om man prøver at træde på en der i forvejen ligger ned. Altså det er tilladt lige at tænke en ekstra gang inden man skriver. Om ikke andet kunne man ha skrevet i en privat besked.
Nu ved jeg godt at der er ufattelig mange af jer herinde som har noget imod Lea, pga en masse rygter der engang blev spredt. Men derfor behøver I ikke at holde øje med hende hele tiden vel? Prøv dog at glem fortiden, og start på en frisk, giv folk en ny chance for at få af eller bekræftet de ting man har hørt. 
Synes generelt bare at folk i ilderverdenen har utrolig travlt med at kontrollere og blande sig i hinandens ting.

CitatJeg laver sjovt nok ikke inpulskøb med mine dyr.! og køber jeg et dyr beholder jeg det!

^Det er jeg ikke enig i.

[/quote]

Nu kender jeg Lea, og Kitt, det du har skrevet her, kan du godt nok ikke tillade dig at skrive om hende.
Lea har taget mishandlede dyr ind, hun har fået dem på højkant igen, og fundet gode hjem til dem.
Hun har hjulpet folk med at finde nye hjem til deres dyr, og endda passet dem indtil de fandt et nyt hjem.
Og hvis Lea har haft købt et dyr, som hun så har solgt videre, så har der helt sikkert også været en grund til det, men det er der mange af jer snæversynede som ikke kan forstå. Jeg ved hvor meget Lea's dyr betyder for hende, og hun har det på samme måde som mig, hun knytter sig til dyrene.
Derfor synes jeg ikke man skal skrive i en tråd hvor hun stolt fremviser sin nye dreng, at hun kun køber dyr for at sælge dem videre.
Prøv at kend folk inden i udtaler jer om dem!

Lea

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 01:37
Sjovt nok skriver du det her, men som tidligere set, er du jo sjovt nok ikke helt god til at formulere dig på tekst. sjovt nok
Citatdvs at formidle dem videre.  men ja det viste du nok ikke.

Nu tænker jeg sjovt nok på tråden, hvor der sjovt nok blev diskuteret om du holdte ildere i transportkasse.




Har jeg sagt nogle steder jeg formulere mig godt altid ? haha . nej har jeg godt nok ikke. men ja træk du bare ting op som er år siden.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

det var da også dertil min hentydning var plantet :) ( altså for et år tilbage)

Men jeg kan ikke se det er min skyld der er kommet kæmpe debat op. Det er da ene og alene din egen skyld Lea..
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

og nej. Skriver jo faktisk at du IKKE altid er god til at formulere dig på tekst :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Lea

Næ men jeg har ingen steder nævnt at jeg altid er helt god til at formulere mig men det kan jeg hører du heller ikke er . eller ja du skrev det for at træde mig over tæerne. det er jeg klar over. for jeg har fundet ud af hvad du vil og ikke vil. du skriver kun i mine tråde hvis du vil lave ballade. og det har du så gjort i denne for at få en diskution ud af den . for er sikker på at du har set alder og det hele for så meget som du holder øje med en ser du det hele men du skulle bare lige gå over ens grænse og træde en over tæerne.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Pandora

Han ser ihvertfald sød ud - og godt I har det godt sammen :)

SaraJ

Det er utroligt at man ikke kan spørge om noget uden at man bliver kaldt dum 100 gange... Fair nok at du blev stødt over det, men der er ingen grund til at køre det så langt ud. Vi har alle fattet at han ikke er til salg. ;)

KittAnderson

Dog ikke.
Jeg har faktisk andet at lave end at kigge alder på dine dyr. haha

jeg troede VIRKELIG at det var din dreng du var ved at sælge. Og undrede mig meget over det.

Jeg har ikke skrevet, at du har sagt, at du var godt til at formulere dig på tekst...
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Tazz

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 01:43
det var da også dertil min hentydning var plantet :) ( altså for et år tilbage)

Men jeg kan ikke se det er min skyld der er kommet kæmpe debat op. Det er da ene og alene din egen skyld Lea..

Helt ærligt, er det ikke for langt ude at hænge sig i noget der er sket for år tilbage?
Kom dog videre for fanden..
For det første kan jeg fortælle at den transportkasse der var tale om, er en kæmpe en, og desuden sad dyret ikke i den 24 timer i træk.

For det andet, så er det nogle år siden alt det her skete, og alle bliver vel mere modne med alderen? Og det er Lea også blevet.

Og når man skriver i en tråd som denne hvor en stolt ejer viser sit dyr frem, så kan man vel i det mindste skrive en kommentar til hvad man synes om dyret, i stedet for kun at tænke på at "angribe" ejeren?

Synes godt nok det er utroligt at "voksne" mennesker ikke kan tænke længere.  :nej: :nej: :nej: :nej: :nej:

Lea

Citat fra: Pandora Dato 30. December 2010, kl. 01:48
Han ser ihvertfald sød ud - og godt I har det godt sammen :)

Jo tak er også rigtig glad for ham synes det er så hyggeligt og skønt at han vil sove sammen med mig om natten (: en rigtig hyggefis :D

Citat fra: SaraJ Dato 30. December 2010, kl. 01:48
Det er utroligt at man ikke kan spørge om noget uden at man bliver kaldt dum 100 gange... Fair nok at du blev stødt over det, men der er ingen grund til at køre det så langt ud. Vi har alle fattet at han ikke er til salg. ;)

Man kan sagtens spørger om noget (med glæde) men man kan spørger med respekt og pænt. også lige tænke sig om når jeg lige har mistede mit et og alt også fået mig en ny dreng som jeg er rigtig glad for og har vist frem fordi jeg er glad for ham . også skriver man sådan noget. det var kun for at træde på mig.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

PiaLyng

Men Kitt skriver jo netop ikke bare for at gøre dig ked af det og så hun kan få en sviner med på vejen :).

Hvis man er nysgerrig er det vel bedre at spørge dig som har en ilder til salg end det er at spørge fx hendes kæreste om det er din ilder :P.
At i/du så misforstår er jo ærgeligt :).

Gør mig ondt at Balou forlod dig alt for tideligt og gør mig da glad at du har fundet en ilder som kan udfylde dit liv igen :)

LordDoom

ej slap da lige af alle sammen. Kitt skriver jo ikke noget for at såre dig Lea. Det var en lidt underlig måde at reagerer på. Fair nok du lige har mistet en ilder der betød meget for dig. Men kitt sagde jo ikke noget slemt. Kun et lille spørgsmål. Og strakt skal vi tilbage til børnehaveklassen igen. Det er jo ikke første gang Lea farre op sådan her. Jeg har set det flere gang. Og selvom hun sikkert er følsom lige nu pga hendes ilders død. Så er der jo ikke sket noget slemt. Syndes faktisk Kitt svare meget pænt i det meste. Det er hende der bliver angræbet - hvilket jeg ikke kan se en dirakte grund til.. om ikke andet så ikke i tråden her >:|

Men jeg har forstået det rigtig sådan her.. Lea har en ilder til salg der ligner den hun har nu som ikke er til salg? og hun har solgt mange dyr som havde brug for nye hjem og har hjulpet dem videre?? Rigtig?? Så er den vel ikke rigtig længere- vel??

Hvad lea mener om Kitt eller omvendt kan jeg ikke rigtig se passer ind i denne billede tråd..  :fnis:

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Lea

Citat fra: KittAnderson Dato 30. December 2010, kl. 01:50
Dog ikke.
Jeg har faktisk andet at lave end at kigge alder på dine dyr. haha

jeg troede VIRKELIG at det var din dreng du var ved at sælge. Og undrede mig meget over det.

Jeg har ikke skrevet, at du har sagt, at du var godt til at formulere dig på tekst...

hvis du virkelig troede det og ikke ville træde mig over tæerne havde du formuleret dig anderledes ellers havde du skrevet en privat besked eller til mig pr mail osv dba hvor Lucas som han bliver kaldt ham der er til salg.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

KittAnderson

Amen helt ærligt. Så læs dog hvad JEG skriver. Eller i det mindste prøv.

Det var ikke for at genoptage debatten om ilderen sad i den transportkasse eller ej, eller om det var godt eller skid.
Men for at tage Lea kommentar op, som hun kom med i den tråd, hvor hun skrev, at hun var dårlig til at formulere sig på tektst!!!

Men Lea. Din dreng ser sørme sød ud :) han er godtnok køn.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

KittAnderson

Hvordan skulle jeg så havde spurgt ?
Der står ingen steder på dba at han hedder Lucas, og du svarede mig jo ikke derinde, så spurgte bare her istedet.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.