Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Træf i Fr.værk

Startet af cibatuchsi, 4. Januar 2011, kl. 13:38

cibatuchsi

Ja vi har snakket en del om at holde et træf, men vi kan ikke helt beslutte hvornår det skulle være.
så vil i der kunne være int. ikke stemme på en måned. og bagefter finder vi så nogen datoer i den måned flest har valgt som der så kan stemmes om.

Vi har valgt at træffet skal forgå ude i haven så vidt som muligt, så de kolde måneder er jo nok ikke lige det bedste. men er der ikke så mange der melder sig til ja så kan vi snilt være inden for og så er det jo lidt ligemeget hvor koldt det er. så stem endelig løs.
Flere informationer kommer når vi er kommet tættere på en dato.


Eliza

Jeg tænker April el Maj for der er ikke så mange udstillinger så jeg skal være bange for de får sår og jeg har jo ikke hvalpe  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cibatuchsi

^^ de måneder tænker jeg også selv. eller ja i maj skulle vi jo gerne ha hvalpe, men det gør jo intet at man kan nusse ved de små imens. ;)

hvordan plejer vejret at være i april, maj måned.  kan dårligt huske sidste år da der skete så mange ting...griner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg vil rigtig geren komem hvis det blir en dato jeg kan.. Jeg har sagt juni, så er vi mere sikker på det er er lunt til at  kunne være udenfor...

Og ellers sidst i maj måske?

cibatuchsi

^^ det ville være så fedt. :)

LordDoom

Vi kommer også gerne. Men Marts - april - maj og juni - er der nok gang i vores opdræt her, så vi kan slet ikke slå os fast på en bestemt dato i en af de måneder. Vi vil ikke tage afsted fra en gravid tæve eller helt små hvalpe, og det er jo svært at sige hvornår det hele sker.
så vi er nok mest med på noget i Febuar eller efter Juni.  Men ellers ville vi gerne komme begge to. ( bare ikke noget synge noget igen vel - Daisy :P :fnis: :X)

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

cibatuchsi

^^ synge er et must når der bliver drukket. så bare rolig ;)
men i klarede jer da fint :) :)

LordDoom

Ja - indtil Steffen viste at man kunne afspille det man sang med mussestemme når man var færdig uden musik til. Ikke pænt gjort :@

Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

FerretParadise

Jeg vil meget gerne komme. ;) :)

Dog vil jeg med det samme sige, at har jeg en højdrægtig tæve, eller små hvalpe her hjemme, så kan jeg ikke.
Men det ved jeg jo om jeg har, når vi kommer lidt længere hen på foråret. ;)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato  4. Januar 2011, kl. 17:51
Jeg vil meget gerne komme. ;) :)

Dog vil jeg med det samme sige, at har jeg en højdrægtig tæve, eller små hvalpe her hjemme, så kan jeg ikke.
Men det ved jeg jo om jeg har, når vi kommer lidt længere hen på foråret. ;)
håber vi kan få det lagt så det ikke rammer med vi har små hvalpe eller tykke tæver ;)
for du skal i hvert fald komme, du ska jo se hvor vi bor nu :)

cibatuchsi

Citat fra: LordDoom Dato  4. Januar 2011, kl. 17:50
Ja - indtil Steffen viste at man kunne afspille det man sang med mussestemme når man var færdig uden musik til. Ikke pænt gjort :@
ej det lyder da meget godt...griner

FerretParadise

Ja jeg ska da bare med, jeg vil vildt gerne se hvor I bor nu.  ;) :dans:

Og det kunne være ekstremt hyggeligt at sidde ude i jeres have... Ihhh jeg glæder mig allerede.  :)
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

vi glæder os også bare så meget til at haven skal invies :)

Lena og Peter

Vi kommer meget gerne... Det kunne bliver rigtigt hyggeligt... :dans:

cibatuchsi