Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Det gik hurtigt!

Startet af Wolter, 20. Februar 2011, kl. 22:07

Wolter

Jeg prøver osse at finde ejeren.. :c Det er jo ikke fordi jeg gemmer dem under dynen og sletter alle mine bruger og aldrig ville nævne dem igen? :c
Jeg ved godt at det virker som om jeg vildt gerne vil beholde dem og sige; JEG FANDT DEM DERFOR ER DE MINE!! *fråde rundt om munden*
Altså.. Ja okay.. Jeg behandler dem som mine, og omtaler dem som mine.. Men.. Jeg er godt klar over at de ikke er mine.. :c

Jeg vil bare gerne gøre det rigtige! Og som Anne har nævnt, vil jeg hellere havde den følelse af at de kommer hen til det retmæssige sted.. :c

Jeg vil selvfølgelige gerne beholde dem, men tanken var mest at den rigtige ejer skulle findes.. De første par dage, har jeg bare tjekket dyrene og skrevet herinde, overvejet hvad jeg skulle gøre, taget dem ned til dyrelægen, ladt folk komme og se på dem.. :c og prøvet at få kontakt til hende pigen, der fandt dem.. Det hele ved hende virker så mistænktsomt.. ò.o Jeg har også overvejet at spørge hende lige ud, men jeg er bange for at hun bare blir sur og så aldrig vil skrive med mig igen.. T__T eh..  :(

Lige nu venter jeg på at klokken blir 17 så jeg kan ringe til ham manden.. Fra dyrnesbeskyttelse.. (tror jeg han var, hvorfor skulle de ellers sende mig videre til ham.. O.o) og spørge ham, hvad jeg gør, hvad han mener om det hele, og om han har hørt om hende pigen.. :c (jeg tvivler men jeg tager sku chancen)

eh.. Jeg er ked af hvis jeg lyder som en dårlig ilderejer.. :c Det er ikke min mening, jeg prøver virkelige at gøre mit beste! :c  :( :'(

Altså jo, jeg vil gerne være ærlig og sige, jeg sidder lidt op håber på at de er kommet for at blive <3
Men, som sagt, så vil jeg bare sidde med den følelse, af grimsmag i munden, og tanken om at en eller anden lille pige sidder og græder sine øjne ud.. awww! >.<' Og jeg tør næsten ikke ligge for meget vægt på at de blir mine for evigt, pga jeg så bare blir knust hvis nogen henter dem.. :c  :(

Altså.. Come on! Der må være en ejer derude! ò.ó De er tamme, de er bidetrænet, bakketrænet, deres ører og klør ser fine ud, og deres tænder er ikke så slemme! De er nogle utrolige dejlige drenge, og man må ha et hjerte af sten hvis man ikke savner dem!  :@

og.. jeg takker af hele mit hjerte dem, som har sat fremlysninger ud! TwT <3
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Malene

Hmm, det kan godt være at I måske skal kontakte et internat for at få den på Dyrefinder. Det ved jeg ikke lige.

Er der kommet en på dba også? Blevet ringet til politiet?
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Mimse-mia

 :poo: den bedste side af siden  :@
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Wolter

Marlene - Jeg har snakket med hende pigen der fandt dem, og hun har kontaktet politiet, og de ville ringe hvis der dukkede nogen ejer op.. :)
Jeg er nu igang med at finde ud af dba.. :)
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

Malene

Jeg ringede lige til Dyreværnet og man kan ikke selv fremlyse dyr på Dyrefinder og de fremlyser som udgangspunkt kun dyr de selv har fået ind. Men hun anbefalede mig at ringe til dem i morgen, for de havde vist ret travlt lige nu.
Så jeg synes du selv skal prøve at ringe til dem i morgen og spørge om de vil fremlyse dem for dig alligevel.
Du kan finde deres telefonnr. her: http://www.dyrevaernet.dk/cms.php?side=kontakt
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Minority ferrets

#80
så er der lavet til DBA også...

http://www.dba.dk/2-ildere-fundet-i-melby/id-72230678/
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Mimse-mia

fremlysnings perioden er KUN på 1 uge for de har ikke tid til at have så mange dyr gående
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Charlotte

Den næsten hvide silver og standard angora der var til salg på den blå avis for noget tid siden (mener det var i december), er ikke disse 2 dyr. Det kan jeg fortælle med 500% sikkerhed da angora drengen går herhjemme.   8)

Men at de skulle være fundet sammen, at man har en hængekøje og ved hvordan de skal håndteres når man ikke selv ejer dem.... Jeg synes du skal fremlyse dem i 14 dage fra du starter med at fremlyse dem, men jeg tror godt du kan regne med at der ikke kommer nogen og kræver at få dem tilbage for det var vist tidligere ejer du hentede dem hos.  >:| Det er bare utroligt at folk ikke er ærlige men det er jo desværre set før. De tænker nok: hvem til have 2 stinkende urenlige hanner der små slås (hvis de ikke gør det nu, så kommer de til det snart hvis de begge er virile). Og så er det "nemmere" at lyve og sige at de er fundet end at skulle fortælle sandheden. Det er bare min tanke, jeg aner ikke om det er sandt eller ej. Men tillykke med dem. De er smukke.  :love:

Og din angora dreng ligner min angora dreng UTROLIGT meget! Gad vide om de er søskende (min er fra Jonas Sander så det kan jo godt være...)?
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!