Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Dit sjoveste ilder billede – tråden

Startet af Dark Crystal Ferret, 29. April 2011, kl. 18:59

Dark Crystal Ferret

Har i også nogle billeder af jeres totter der får jer til at grine hver gang i tænker på dem? :dans:

Jeg fandt nogle af dem frem vi griner mest over herhjemme.  8)

Top 4 fra os: :)

På 4 pladsen – Tjalfe der er faldet i søvn i vores bage skål lige efter han blev veget sidste efterår. :fnis:



Nr 3.
Tjalfe igen.. i fuld gang med at hjælpe mig med mine stue planter.  :dans:



Nr 2.
Tjalfe igen – billedet er set før.. men magen til lille klovne ansigt skal man lede længe efter
Og det er self Tjalfe igen  >:|



Nr 1. som vi stadig er flade af grin over er et billede jeg tog i 2008 af Fiona Krystal.
Totterne skulle i bad. Og jeg tog billeder mens min veninde prøvede at vaske Fiona. Fiona var bestemt ikke tilfreds med det hele. Så hun var bare SÅ mopset under hele badetimen.
Og billedet her viser bedre end ord hvad hun mente om os efter hun var færdig med sit bad. :fnis: :fnis:
Hvis øjne kunne dræbe??? :lol: :lol:



Det var vores sjoveste billeder lige pt..  8)
Hvad er jeres?? :)

Eliza

Jeg ved Anne ville vinde denne konkurrence, hvis man altså kunne vinde noget  :lol: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne


Line


Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Julie Stuhr


mette11

Ehhh måske det her falder lidt udenfor kategorien, men jeg synes selv det er morsomt!!  :fnis:


Malene

mette11 > Jeg tror din ilder mangler motion. Den er godt nok stor!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

mette11

Sigi i disciplinen "gakkede sovestillinger"





Marius Muddergris!




NemoToft

He he he he he. For hulen de er sjove. Og Anne. Det ser bare totalt mærkeligt ud med Mep  <3

Så kan jeg godt se at jeg ikke skulle pylre med Gixxer da han fik dette stykke kattelegetøj på som mavebælte.


lille_thor

Uh vor jeg ærger mig endnu mere over min computer er i udu, har nemlig også mega mange sjove og skøre billeder af mine tosser :) men Nice billeder aller sammen
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

KariN

Jeg har også et par stykker :)

Julian da han var 7 måneder gammel, efter en tur i sneen:


Hvad der skulle have været et pænt nærbillede af Julian (Men som lige fik et par kugler mellem hans ben med)


Julian der drikker fra toppen af en drikkeflaske ovenpå hans ferie bur (det er fra før han blev min ilder og jeg passede ham, sorry for den virkelig dårlige kvalitet)


Cassiopeia som hvalp, Hun var slet ikke tilfreds med at hun havde lidt svært ved at komme op til boldene, hun hvæste som bare pokker indtil hun kom derop i


Cassiopeia som hvalp igen, hun sov halvvejs under sengen med poterne op i luften


Naanok der er mester i de underligste sovestillinger, her med opstopper-tud og tungen ud af munden
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Anne: lige præcis det billede glemmer jeg nok ALDRIG  :lol: :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

CitatAnne: lige præcis det billede glemmer jeg nok ALDRIG
Ja det billede er sgu i en klasse for sig!!  :lol: :fnis: Hvis det havde været en konkurrence, så var i klart vindere!