Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

find x antal fejl...

Startet af AlisVolatPropiis, 22. Maj 2011, kl. 23:20

AlisVolatPropiis

GUD FRI MIG VEL!!!
http://animal.discovery.com/videos/pets-101-ferrets.html

Der er virkelig mange fejl i.....

Ildere skal neutraliseres før de er 9 måneder...
De skal bades eller tørres over med en fugtig klud ugenligt
De skal bæres i nakken
Der findes TO farver....standard og albino...(her har de så allerede vist flere silvere...og den de viser som værende "albino" har sorte øjne -det er virkelig skræmmende inkompetent) hvem fanden tjekker de her videoer igennem...

nå ja og derudover...they'll chew ANYTHING...så pas lige på jeres møbler derude?
Derude er det også kun SMÅ børns hænder og fødder de hapser i....
Gennemsnitsalderen er også 6-10 år...hvilket godt nok også undrer mig for der er godt nok nogle af ilderne der ser direkte syge ud....


Og det er så den kanal der lærer børn og voksne om dyr....suk

Barky

Til gengæld har de så helt styr på hvor det er ulovligt at have ildere.. Man skal vel have ryggen fri i tilfælde af nogen vil sagsøge.. *dooooh*

Der er flere af de ildere der som virkelig ser syge ud, og minder meget om nogen af de kræftramte ildere vi havde en del af i DK for 5-6 år siden.
Vi har alligevel rykket os et godt stykke siden da. Hvorfor gør Amerika ikke det samme?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Det program er bare fejl på fejl. Har nogen gange set det med forskellige hunde racer. De sagde at en fransk bulldog han ikke er stærk nok i bagbenene til at parre en tæve. hehe. og så har de sagt at Schæfere ikke er særligt krævende :( Jeg finder fejl hver gang jeg ser det om det med katte, hunde eller kæledyr. Håber ikke folk lytter til det :(

AlisVolatPropiis

hehe ja vi har -mig og mine fine animal diskussions partnere...Barky iblandt tit diskuteret og brokket os...men vi har endnu så vidt jeg husker ikke fundet SÅ fatale og direkte idiotisk åbenlyse fejl....og slet ikke i det antal som her :S

Barky

Citat fra: Dyrenørden Dato 22. Maj 2011, kl. 23:39
Det program er bare fejl på fejl. Har nogen gange set det med forskellige hunde racer. De sagde at en fransk bulldog han ikke er stærk nok i bagbenene til at parre en tæve. hehe. og så har de sagt at Schæfere ikke er særligt krævende :( Jeg finder fejl hver gang jeg ser det om det med katte, hunde eller kæledyr. Håber ikke folk lytter til det :(

Hehe... Jeg kan heller ikke se de programmer uden at sidde at råbe af tv'et til stor irritation for andre.. (Jeg har det ikke herhjemme, men ser altid animal hos min mor)
Man skulle mene at en tv kanal udøvede blot en SMULE kilde-kritik? Og når der så ofte er fejl i deres optagelser vs deres fortæller. F.eks disse katte findes i 6 farver, for så at opremse 6 forkerte passende til de forkerte billeder. Og brugen af andre racer i racespecefikke programmer..
Jeg bliver en ubehagelig gæst når der er Dogs 101 eller Cats 101 og nu Pets 101....
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Barky: Haha. når det er fatale fejl så hidser jeg mig også lidt op og bander ud i luften. Men når det er småting så små griner jeg lidt for det er så latterligt et program og alligevel ser man det så kan man føle sig lidt klog når man kan sidde og finde fejl i progammer fra animal planet ;)

AlisVolatPropiis

.............plus..
det sætter faktisk folk der ved noget om det i dårligt lys....

forestil jer en avler der siger....-jamen mine ildere bliver mellem 6-8 år gamle...ret flot alder egentlig, men folk vil tænke...hvorfor ikke 10? uden at tænke over det mere realistiske at ildere bliver mellem 4-6 generelt.
osv osv.

avlerne vil blive stemplet som dårlige og utroværdige fordi de siger noget andet om deres katte (JO denne race har tandproblemer) eller NEJ den her hund kan altså GODT stå på bagbenene og parre....

Malene

Jeg så det i fjernsynet engang og brokkede mig vist også over det i Brokketråden. Det er virkelig slemt :S
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Så er der sendt en klage til Discovery..!! Haha
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Citat fra: Barky Dato 22. Maj 2011, kl. 23:27
Vi har alligevel rykket os et godt stykke siden da. Hvorfor gør Amerika ikke det samme?

uvidenhed er en skidt ting.. den findes desværre også i høj grad i dk, men det er nok bare ikke helt lige så slemt.. Det tager jo også laaaang tid fra man finder ud af en ting til det bliver ændret for der er altid en masse der holder fast i det gamle..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

englefugl

men hvad med det med tandbørstningen? er det godt at gøre det eller er der ikke nogen grund til det ? eller er det dårligt?  :S

Eliza

nej det er også en fejl at man skal børste tænder på dem  ;) nogle enkelte børster tænder på nogle af deres men som regel er det fordi de har dårlige tænder. Det er 1000 gange bedre at give dem råt kød med knogler eller tørret kød der er lidt hådt i det.

Jeg giver mine Barf (råt kød i den rigtige sammensætning) og har slet ikke de problemer med tandsten som jeg ellers havde lidt da jeg gav tørfoder. I USA giver de færreste ikke råt kød fordi man tror det er direkte farligt  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

tjah fejl og fejl....det skader dem ikke...om de får kød eller ej :)
der er mange ting jeg vil pege en dirrende harm finger mod i den video...men jeg vil næppe pege fingre mod hverken dem der børster tænder, eller ikke gør det -så længe der selvf. ikke er et tandproblem der gør man skal børste deres tænder :) -hvilket jo kan forekomme...

Eliza

Nu synes jeg ikke jeg pegede nogle fingre af nogle, men synes ikke at man som ny skal tro at det er sådan man gør når man har en ilder, for det synes jeg langt fra det er. Hvorfor så ik hellere give dem noget kød med knogler som jo er sundt for dem også ernæringsmæssigt.

Der er bestemt ikke noget galt i det, men jeg ser bare ikke nødvendigheden hvis der ikke ligefrem er noget galt med tænderne.
Man skal så huske at det jo er noget spacielt tandpasta til dyr som der skal bruges  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.