Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

løbehjul

Startet af Wolter, 30. Juni 2011, kl. 18:03

Wolter

hey længe siden! ^^

Jeg står lidt med et problem!  :X

Jeg har købt et løbehjul (fordi jeg er sær  :P ) Men min ene hårtot (uke) har det med at bide sig fast i styrtøjet og TRÆKKE det hen over gulvet! Jeg har skældt ham ud, ved at sige FYYY... og taget løbehjulet væk fra ham, jeg har lagt det oppe i min gæsteseng, men han ser sig stadig ondt på dét! I starten synes jeg det var sjovt, at se ham bide og trække det over gulvet, men nu begynder det virkelige at gå mig på.. (fordi det giver mærker i gulvet, derfor lagde jeg det oppe i sengen, men nu kaster han det ned på gulvet, damn.. OTL )


Det eneste svar jeg kan finde er at pakke løbehjulet væk.. (ja tak, så dum er jeg ikke.. ;________;)
Men har I selv prøvet noget der minder om dette? Hvis ja! Hvad gjorde I ved det?? Og hvis nej, hvad tror I der er galt med mit løbehjul!!? xD


hilsen wolter

ps. skulle hilse fra en fornærmet ilder der ikke må lege med løbehjulet længere.. ( xD )
Jeg er ung og uaffaren, lær mig det der skal læres! Jeg er et menneske som du selv er, jeg kan tage fejl!

mette11

Min Albert stjal altid værktøj fra Jonas. Især hammer og skruetrækkere var gode og skulle gemmes!!  :S Tror det var pga. belægningen (noget gummi-ting) på håndtagene...hvis der er sådan noget på det han hiver i, så er det helt normalt! Ildere elsker gummi-håndtag!!
Jeg gjorde ikke noget ved det. Han fik lov til at tage tingene hvis de lå hvor han kunne få dem (han kunne ikke bide gummiet af og var altid under opsyn når han stjal disse ting). Ellers må man bare sætte det et sted de ikke kan komme til. At lære dem at de ikke må tage ting som de vil have er efter min mening håbløst og derfor gider jeg ikke engang prøve.  :P

Barky

#2
Hvorfor pokker kan du ikke bare indse at det er UKE's løbehjul altså!!???!?!?!

Helt ærligt Wolter... :P Hvis ilderen kan se det = er det ilderens..

Der er nogen meget simple regler:

Citat1. Kan jeg lide det, er det mit.
2. Er det i min mund, er det mit.
3. Har jeg fat i det, er det mit.
4. Så jeg det først, er det mit.
5. Kan jeg tage det fra dig, er det mit
6. Havde jeg det tidligere, er det mit.
7. Er det mit, må det aldrig se ud til at være dit
8. Leger du med noget og lægger det fra dig, er det automatisk mit
9. Slår jeg noget i stykker eller gemmer jeg noget, er alle stykkerne mine.
10. Er det i stykker, er det dit. Når det er lavet, er det mit.
11. Ligner det noget der er mit eller tror jeg det er; er det mit.
12. Lader jeg dig lege med det, er det mit.
13. Kan jeg trække det ind under sofaen, er det mit.
14. Er det uden for din rækkevidde, er det mit
15. Er det mad, er det mit.
16. Mister jeg interessen for det?? er det mit.
17. Ødelægger jeg det kan du ikke nænne at skælde mig ud... for jeg er jo så kær.



(ps: den nemmeste løsning vil evt være en krog på væggen du kan hænge løbehjulet på, så slipper du for at ligge det i sengen.. ;) )
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Er jeg den eneste der tænker det er underligt med et løbehjul til en ilder??  :S det er jo ikke en hamster.. Men som de andre siger så er reglen at sætte det fast eller gemme det væk hvis de ikke må, det er umuligt at lære ham at han ikke må og han synes sikkert det er mega sjovt  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Barky

Jeg tror sq ikke at det er et løbehjul til dyr.. *G*

Men til mennesker......
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

hehe ja jeg tror nu også vi snakker et løbehjul til mennesker. Måske med lækre gummihjul

Barky

Men ok, når man kan lave løbehjul til katte.. Hvorfor så ikke ildere?

3 bengal cats on exercise wheel
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

jeg har da også før tænkte på at det kunen være sjovt at lade mine prøve et af de helt store flying saucer hjul, men jeg synes alligevel lige de er små nok. Kunne man få en størrelse større kunne jeg godt finde på at prøve, men tror nu de ville være pænt ligeglade, og bare slæbe det et eller andet sted hen.

Namilla

Ha ha, jeg tænkte også kun på løbehjul til dyr... og så tænkte jeg, at hvis ilderen alligevel ikke ville bruge det, så var problemet jo løst ved at pakke det væk *G*