Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Trackingnummer fra Zooplus.de

Startet af Mewz, 6. Oktober 2011, kl. 11:27

Mewz

Har fået et trackingnummer på min ene pakke, men når jeg søger på GLS pakkesøgning med det, siger den: "Keine Daten gefunden!"

Aber warum doch? - Plejer trackingen at virke for jer?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Sølvsten

Det har jeg også prøvet en gang. Jeg ringede til GLS og de forklarede mig at der ikke fandtes en pakke med det nr. Jeg diskuterede med hende i ca 20 min hun nægtede at tro på at jeg gav hende det rigtige nr. imens jeg talte med hende i telefonen kom budet med pakken og da jeg så sagde til hende at pakken nu var kommet med det nr sagde hun at det ikke kunne passe.

Mewz

Citat fra: Sølvsten Dato  6. Oktober 2011, kl. 11:55
Det har jeg også prøvet en gang. Jeg ringede til GLS og de forklarede mig at der ikke fandtes en pakke med det nr. Jeg diskuterede med hende i ca 20 min hun nægtede at tro på at jeg gav hende det rigtige nr. imens jeg talte med hende i telefonen kom budet med pakken og da jeg så sagde til hende at pakken nu var kommet med det nr sagde hun at det ikke kunne passe.

Argh. Underligt!

Jeg tror lige, jeg ser om den dukker op, inden jeg ringer og diskuterer med nogen. Bestilte i forgårs og har først fået trackingnummeret på den første af to pakker i dag, så der går vel et par dage endnu. Leverer de egentlig i weekenden?

Men det ville være meget rart, at vide om den nu også var på vej - og hvor den befinder sig. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Sølvsten

Jeg har ikke haft problemner med dem før eller siden. Jeg har ikke oplevet at få varer i weekenden men tilgengæld om aften efter kl 21.00 Med lidt held har du dit bur i morgen eller måske først mandag

Mewz

Det skal komme i morgen. Jeg kan garanteret ikke finde ud af at samle det selv og manden skal på øvelse hele næste uge. :fnis:

Kom nu, GLS!
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Shamua

Har du lige bestilt et bur eller er det noget andet du har bestilt?

Vh. Marianne

Mewz

Citat fra: Shamua Dato  6. Oktober 2011, kl. 12:38
Har du lige bestilt et bur eller er det noget andet du har bestilt?

Har bestilt et bur og to andre småting i forgårs.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

Nu virker det. :)

06.10.2011 18:57    DE 160 Ichtershausen / Thörey, Deutschland
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!