Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Miraklernes tid er ikke forbi

Startet af lussingen, 29. Oktober 2011, kl. 18:39

lussingen

Som mange af Jer ved, så har Loke i snart 3 år dyrket rottehale-looket. MEN, der er sket intet mindre end et mirakel :dans: Loke er begyndt at få hår på sin hale igen. Jeg tør ikke rigtig tro på det, men det ser minsandten ud til at hårene er på vej tilbage. Hvorfor det sker nu ved jeg ikke. Han er jo blevet undersøgt i hoved og røv for at finde ud af årsagen til de manglende hår, men uden resultat.

Men her kommer et mirakel fra den virkelige verden:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Det er da det vildeste jeg meget længe har set!!  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 29. Oktober 2011, kl. 18:50
Det er da det vildeste jeg meget længe har set!!  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Mette, jeg er helt enig!!! Det er virkelig underligt, for vi har prøvet ALT. Men Loke har åbenbart besluttet sig for at det er på tide at skifte look. Det er vi meget glade for, da det virkelig er meget meget grimt med den rottehale :-$
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

hehe. mærkeligt :) Håber ikke det er tegn på en kold vinter :(

lussingen

Citat fra: Dyrenørden Dato 29. Oktober 2011, kl. 18:55
hehe. mærkeligt :) Håber ikke det er tegn på en kold vinter :(

Griner... Hvis det har noget med kulde at gøre, så er jeg sikker på han ville have fået hårene tilbage sidste vinter, der var det dælme koldt :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Han er da spøjs ham Loke :lol: Men hvor dejligt at han endelig har opfanget at en ilder altså ikke har skaldet hale ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 29. Oktober 2011, kl. 19:10
Han er da spøjs ham Loke :lol: Men hvor dejligt at han endelig har opfanget at en ilder altså ikke har skaldet hale ;)

Ja, ham Loke er altså ikke helt normal :fnis: Jeg er spændt på at se om hårene er kommet for at blive 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Dét tror jeg at vi er mange der er ;)


:lol: Men nu kan han jo så ikke bruge den fine toupé du har lavet til ham :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Citat fra: lussingen Dato 29. Oktober 2011, kl. 19:12
Citat fra: KariN Dato 29. Oktober 2011, kl. 19:10
Han er da spøjs ham Loke :lol: Men hvor dejligt at han endelig har opfanget at en ilder altså ikke har skaldet hale ;)

Ja, ham Loke er altså ikke helt normal :fnis: Jeg er spændt på at se om hårene er kommet for at blive 8)

hehe. måske han er lidt sløv i optrækket ;)

lussingen

Citat fra: KariN Dato 29. Oktober 2011, kl. 19:15
Dét tror jeg at vi er mange der er ;)


:lol: Men nu kan han jo så ikke bruge den fine toupé du har lavet til ham :lol:

Åhhh  ja, Lokes toupe :fnis: Jeg må hellere lade være med at pakke den alt for langt væk...... :S
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mimse-mia

vi har heller ikke kunne få bugt med ZOey og tonzers hårtab men deres var jo bare fedthale, men i år prøvede vi faktisk Matas alt i en ansigtsrens og det har bare virket på under 1 månede :D7

Men tillykke med den fine hale han er ved at tillægge sig
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

lussingen

Citat fra: Mimse-mia Dato 29. Oktober 2011, kl. 19:32
vi har heller ikke kunne få bugt med ZOey og tonzers hårtab men deres var jo bare fedthale, men i år prøvede vi faktisk Matas alt i en ansigtsrens og det har bare virket på under 1 månede :D7

Men tillykke med den fine hale han er ved at tillægge sig

Jeg har også prøvet rigtig mange forskellige ting, dog uden resultat. Når Loke var udenfor om sommeren, fik han solcreme på halen for at undgå han blev skoldet :fnis: Når vi har været ude og gå i koldt vejr, har han lignet en gris, det var lige før han slog knude på halen for at den ikke skulle ramme jorden 8)
Tak for de søde ord.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Dejligt han får hårene tilbage!

lussingen

Citat fra: Anne Dato 29. Oktober 2011, kl. 20:02
Dejligt han får hårene tilbage!

Ja. Jeg ville også blive rigtig glad hvis han endelig fik de hår tilbage. Faktisk har han i år en rigtig dejlig og blød pels, han plejer ellers at have sådan en skurebørste-pels, så måske er det bare i år han for alvor springer ud :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Det kan man håbe. Jeg krydser fingre for at det er et mirakel der smitter hertil til My...