Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Miraklernes tid er ikke forbi

Startet af lussingen, 29. Oktober 2011, kl. 18:39

lussingen

Citat fra: Anne Dato 29. Oktober 2011, kl. 20:09
Det kan man håbe. Jeg krydser fingre for at det er et mirakel der smitter hertil til My...


Jeg vil krydse fingre for My også :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua


Vh. Marianne

Sølvsten

Tilykke med hans "nye" hale. Jeg har dig nu lidt mistænkt for selv at ha sat de hår på.

lussingen

Citat fra: Sølvsten Dato 31. Oktober 2011, kl. 08:45
Tilykke med hans "nye" hale. Jeg har dig nu lidt mistænkt for selv at ha sat de hår på.

Griner.... Nej, denne gang er det ikke mig :fnis: Men forsvinder de igen, så finder jeg fluks haletoupeen frem igen 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tillykke med den nye hale ;)

Lidt pudsigt at han pludselig kommer i tanke om at den der hale vist mangler noget! Men hvor godt, håber den bliver stor og fyldig :dans: ....og varer ved :ja:

lussingen

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 31. Oktober 2011, kl. 09:47
Tillykke med den nye hale ;)

Lidt pudsigt at han pludselig kommer i tanke om at den der hale vist mangler noget! Men hvor godt, håber den bliver stor og fyldig :dans: ....og varer ved :ja:

Tak tak. Ja, det er altså underligt at han efter 3 år beslutter sig for, at tiden er moden til at få hår på halen :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Måske Loke er blevet forelsket..  <3

Jeg håber virkelig, at han får hår over hele halen, så han ikke ser så fjollet ud som han har gjort de sidste 3 år.
For Loke er faktisk en ret smuk silver, efter min mening, og vil måske begynde at vinde på udstillingerne, hvis han får en flot fyldig hale.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 31. Oktober 2011, kl. 12:00
Måske Loke er blevet forelsket..  <3

Jeg håber virkelig, at han får hår over hele halen, så han ikke ser så fjollet ud som han har gjort de sidste 3 år.
For Loke er faktisk en ret smuk silver, efter min mening, og vil måske begynde at vinde på udstillingerne, hvis han får en flot fyldig hale.

Ja, måske er Loke forelsket..... Han er måske faldet for Barlow-pigen. Men hun har desværre kun Speedy i hovedet, så nu håber jeg ikke han bliver så deprimeret over det, at han taber alle hårene igen :S

Tak for de søde ord om Loke. Jeg synes også han er en ret smuk dreng <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lyspunkt

Hvor er det dejligt at se hårene vender tilbage! :)
Du må også meget gerne sende lidt af miraklet min vej - eller nærmere Ladys vej. Hun har også været fuldstændig bar på halen i, i hvert fald et par år nu. - men nu er der da i hvert fald håb! :)
Lyspunkt

Hera <3 18.09.12 // Lady <3 20.01.12 // Gammelmanden <3 10.08.11

Barky

Wooooow...!!
Jeg er glad for at jeg sad ned da jeg så den her tråd, ellers var jeg væltet... CHOK!!!

Et sandt mirakel her på vores forum...! :D

Stooooort tillykke til jer og Loke med hans hårvækst! :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Kan vi få et nyt billede?? Jeg vil godt se om den er endnu mere behåret... ;)

Beate

Stort tillykke med Loke :) men nå er jeg nysgjerrig....hvordan ser en haletoupe ud? :p
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

lussingen

Citat fra: mette11 Dato  6. November 2011, kl. 10:37
Kan vi få et nyt billede?? Jeg vil godt se om den er endnu mere behåret... ;)

Mette, hvad du ønsker skal du få :dans: For at dokumentere at det virkelig skrider fremad med Lokes hårpragt på halen, kommer der her et billede mere, hvor det tydeligt fremgår hvor meget der er sket i den sidste tid:



Julia: Hold godt fast, for nu går det stærkt!! Håber ikke du falder for hårdt :fnis:

Beate: Jeg lavede for sjov en haletoupe i noget gråt garn for noget tid siden. Dengang var Loke helt skaldet på halen og i sjov lavede jeg en toupe til ham.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Hold da op hvor har han fået meget hår..  :o Det er jo helt utroligt.
Skide godt gået Loke..  :) <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato  7. November 2011, kl. 20:16
Hold da op hvor har han fået meget hår..  :o Det er jo helt utroligt.
Skide godt gået Loke..  :) <3

Jeg må indrømme jeg lurede lidt da jeg kom hjem i dag. Det er tydeligt at der er sket en masse her i weekenden. Mon Stig har fodret med substral? :fnis: Jeg er så glad og lykkelig for at Loke endelig er begyndt at få hår på sin hale :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.