Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Miraklernes tid er ikke forbi

Startet af lussingen, 29. Oktober 2011, kl. 18:39

mette11

Det er jo helt vildt!!  :o :o :o Er det nu også Loke du tager billeder af?? Man kan jo ikke se resten af ham... :fnis: :fnis: :fnis: Ej stort tillykke med hans tiltagende hårpragt!!  ;)

Lena og Peter

Citat fra: mette11 Dato  7. November 2011, kl. 20:25
Det er jo helt vildt!!  :o :o :o Er det nu også Loke du tager billeder af?? Man kan jo ikke se resten af ham... :fnis: :fnis: :fnis: Ej stort tillykke med hans tiltagende hårpragt!!  ;)

;) Jeg giver Mette helt ret... Det er slet ikke Loke..  :P

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Kan vi få et nyt billede?? Vil godt se fredskridtene...Og denne gang med hele Loke på, så vi kan se at du ikke snyder  :P

lussingen

Griner... Hvor utroligt det end lyder, så har han stadig hår på halen og mange af dem :S Jeg glæder mig sådan til I kan se ham på Julefrittevitten. For dem der ikke kender Loke og mig, så vil I kunne kende os på at der render en glad pige/dame rundt i lokalet med en ilder løftet højt over hovedet mens hun danser sejrsdans :fnis:

Jeg skal nok tage et billede af Loke, og denne gang HELE Loke. Jeg går lige ud og ser om jeg kan finde ham.....
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 16. November 2011, kl. 20:50
Griner... Hvor utroligt det end lyder, så har han stadig hår på halen og mange af dem :S Jeg glæder mig sådan til I kan se ham på Julefrittevitten. For dem der ikke kender Loke og mig, så vil I kunne kende os på at der render en glad pige/dame rundt i lokalet med en ilder løftet højt over hovedet mens hun danser sejrsdans :fnis:

Jeg skal nok tage et billede af Loke, og denne gang HELE Loke. Jeg går lige ud og ser om jeg kan finde ham.....
Skal jeg lige hjælpe dig Mette?
Her er en lille liste over det du skylder:

Et stk. sejrsdans med Loke højt løftet over hovedet.
Et stk tissetår i bukserne.
Et stk. alm dans.

(Og så var der et eller andet med en lort på gulvet, men den har jeg til gode til et andet godt tidspunkt)

Ud over det, så vil jeg gerne bevidne, at Loke har fået hår på halen, og at han ser rigtig godt ud.  <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Her kommer så beviset på at det altså ER Loke der har fået hår på halen og ikke en eller anden stand-in jeg har fundet :fnis:



Citat fra: FerretParadise Dato 16. November 2011, kl. 21:42
Citat fra: lussingen Dato 16. November 2011, kl. 20:50
Griner... Hvor utroligt det end lyder, så har han stadig hår på halen og mange af dem :S Jeg glæder mig sådan til I kan se ham på Julefrittevitten. For dem der ikke kender Loke og mig, så vil I kunne kende os på at der render en glad pige/dame rundt i lokalet med en ilder løftet højt over hovedet mens hun danser sejrsdans :fnis:

Jeg skal nok tage et billede af Loke, og denne gang HELE Loke. Jeg går lige ud og ser om jeg kan finde ham.....
Skal jeg lige hjælpe dig Mette?
Her er en lille liste over det du skylder:

Et stk. sejrsdans med Loke højt løftet over hovedet.
Et stk tissetår i bukserne.
Et stk. alm dans.

(Og så var der et eller andet med en lort på gulvet, men den har jeg til gode til et andet godt tidspunkt)

Ud over det, så vil jeg gerne bevidne, at Loke har fået hår på halen, og at han ser rigtig godt ud.  <3

Øhhh og her slår min selektive hukommelse så til :-$ Jeg husker intet om at jeg skulle have udtalt mig om disse ting 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

KariN

Hvor ser han bare godt ud :D Det klæder ham virkelig at have fået pelsen tilbage på halen :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 17. November 2011, kl. 19:00
Hvor ser han bare godt ud :D Det klæder ham virkelig at have fået pelsen tilbage på halen :lol:

Tusind tak Karina :) vi er også meget glade for at han har lagt det skaldede look på hylden :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Beate

Ej :D der jo MASSER af pels på halen jo!
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

mette11


Lena og Peter

 :) Det er jo Loke... :P

Og med hensyn til din hukommelse, så kan vi da godt hjælpe dig lidt hvis det skulle være...  :fnis:
Jeg glæder mig nu mest til den tissetår i bukserne... :dans:

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 17. November 2011, kl. 19:44
:) Det er jo Loke... :P

Og med hensyn til din hukommelse, så kan vi da godt hjælpe dig lidt hvis det skulle være...  :fnis:
Jeg glæder mig nu mest til den tissetår i bukserne... :dans:

Pas nu på du ikke glæder dig for tidligt..... MUHAHAHA 8) :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

- ooooog Loke! :P :P

Hvor ser han bare super godt ud!
Mange hilsner Christina

lussingen

Citat fra: CMS Dato 18. November 2011, kl. 09:25
- ooooog Loke! :P :P

Hvor ser han bare super godt ud!

Og Loke, og Jave og en hvalp.... Og Java og en hvalp og Loke :fnis:

Tusind tak, jeg er bare så glad for at han virker så sund og rask.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.