Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Klage over for intelligente dyr

Startet af lussingen, 10. Marts 2012, kl. 08:56

lussingen

Jeg vil hermed gerne sende en klage til opdrætter af Bølle-Barlow ;)
Forleden dag da jeg skulle lægge dyrene i seng, kunne jeg ikke finde Bøllen. Jeg kaldte og kaldte,  men væk var hun :S Da jeg tager en sidste runde, ser jeg dette:


Da jeg går tættere på for at tage hende, gør hun dette (fordi billedet er temmelig dårligt, må jeg hellere sige, at hun dukkede ned bag radiatoren og holdt sig fast med en enkelt pote :S)


Tænk engang at denne søde, smukke pige kan være sådan en bandit :fnis:


Kære FerretParadise: Kunne du ikke have sparet lidt på intelligensen i dette kuld?? De giver deres madmor grå hår i hovedet, for de er jo 4 :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

 <3 <3 Hvor er hun bare vidunderlig.  <3 <3

Se lige den lille pote....  <3 Hun er da bare for skøn, tænk at hun kunne regne ud, at hun skulle gemme sig på den måde, så du havde svært ved at finde hende. Jeg synes det er helt herligt, og jeg er faktisk ret stolt.  :D 8)

Nu fik jeg lyst til at få et kuld hvalpe på hende, bare fordi jeg ved, at du ikke ville kunne sige nej til en hvalp efter hende.  :P
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 10. Marts 2012, kl. 09:02
<3 <3 Hvor er hun bare vidunderlig.  <3 <3

Se lige den lille pote....  <3 Hun er da bare for skøn, tænk at hun kunne regne ud, at hun skulle gemme sig på den måde, så du havde svært ved at finde hende. Jeg synes det er helt herligt, og jeg er faktisk ret stolt.  :D 8)

Nu fik jeg lyst til at få et kuld hvalpe på hende, bare fordi jeg ved, at du ikke ville kunne sige nej til en hvalp efter hende.  :P

Ja, hun ved godt hvordan hun skal fuppe sin madmor :fnis: Åh gud nej, ikke nogen hvalpe på Bølle-Barlow :S Jeg ville sgu bare insistere på at de allesammen skulle herhjem og bo sammen med resten af familien :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Jeg synes altså bare hun er herlig..  <3

mette11

Det er da bare dig der er dårlig til gemmeleg!!  :P :P :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Haha hvor kært!!! Hun ligner en der ikke vil i seng og har gemt sig og nu sidder og griner af dig fordi hun har fundet sårn et genialt gemmested ;)
Hihi tossede dyr!!

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Tak for de søde ord om Barlow. Hun er virkelig en sjov pige. Hun var utrolig bevidst om, at hun skulle i seng, så derfor gemte hun sig :fnis: Fordelen er så, at hun er helt fantastisk til at være støvekost, sjældent har der været så rent bag radiatoren :lol: Bølle-Barlow var dog blevet lidt grå og fesen i pelsen da hun kom ud :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Barky

Totalt genialt billede af den der ene pote!!! :D :D :D

Super godt gemmested hun har fundet!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ilderhjemmet

Citat fra: lussingen Dato 10. Marts 2012, kl. 08:56
Jeg vil hermed gerne sende en klage til opdrætter af Bølle-Barlow ;)
Forleden dag da jeg skulle lægge dyrene i seng, kunne jeg ikke finde Bøllen. Jeg kaldte og kaldte,  men væk var hun :S Da jeg tager en sidste runde, ser jeg dette:


Da jeg går tættere på for at tage hende, gør hun dette (fordi billedet er temmelig dårligt, må jeg hellere sige, at hun dukkede ned bag radiatoren og holdt sig fast med en enkelt pote :S)


Tænk engang at denne søde, smukke pige kan være sådan en bandit :fnis:


Kære FerretParadise: Kunne du ikke have sparet lidt på intelligensen i dette kuld?? De giver deres madmor grå hår i hovedet, for de er jo 4 :lol:

vi har også intelligente dyr, og det er slet ikke godt for os almindelige mennesker. Men jeps hun er da bare for nuser og klog- ha ha
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Ja  hende Bølle-Barlow er virkelig en klog lille dame :) Hendes 3 brødre er ligeså kloge, men heldigvis noget større og knap så hurtige og adrætte :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

haha mette hun minder mig lidt for meget om en lidt for klog ilderpige vi har herhjemme  :lol: Hun slæber mus og rotter med op bag radiatoren og op i vindueskarmen så de andre ikke kan nå :S Men det er nu også smart hun er klog, for jeg frygtede hun sprang 1,5 meter ned i volieren, når hun løber på bjælkerne, men så den ene dag, at hun har fundet en teknik hvor hun bakker ud over kanten og kravler ned  :) De tøser er liiiidt for adrætte..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 11. Marts 2012, kl. 19:38
haha mette hun minder mig lidt for meget om en lidt for klog ilderpige vi har herhjemme  :lol: Hun slæber mus og rotter med op bag radiatoren og op i vindueskarmen så de andre ikke kan nå :S Men det er nu også smart hun er klog, for jeg frygtede hun sprang 1,5 meter ned i volieren, når hun løber på bjælkerne, men så den ene dag, at hun har fundet en teknik hvor hun bakker ud over kanten og kravler ned  :) De tøser er liiiidt for adrætte..

Shit, jeg kan godt forstå hvis du får dårlige nerver :S Hende Catli er sgu en smart pige... Tænk sig at gemme maden for de andre, det er sgu da genialt :lol: Men, ja de er nogle gange liiiiiidt for smarte 8)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: Eliza Dato 11. Marts 2012, kl. 19:38
haha mette hun minder mig lidt for meget om en lidt for klog ilderpige vi har herhjemme  :lol: Hun slæber mus og rotter med op bag radiatoren og op i vindueskarmen så de andre ikke kan nå :S Men det er nu også smart hun er klog, for jeg frygtede hun sprang 1,5 meter ned i volieren, når hun løber på bjælkerne, men så den ene dag, at hun har fundet en teknik hvor hun bakker ud over kanten og kravler ned  :) De tøser er liiiidt for adrætte..
Det gad jeg godt ha set, hun er da super smart.  :)
Ann Hillerslev.