Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Klage over for intelligente dyr

Startet af lussingen, 10. Marts 2012, kl. 08:56

Sølvsten

Er det sådan at man kan låne hende? Jeg skal nok give hende foder når hun er færdig med at gøre radiatorerne rent.

lussingen

Citat fra: Sølvsten Dato 12. Marts 2012, kl. 08:16
Er det sådan at man kan låne hende? Jeg skal nok give hende foder når hun er færdig med at gøre radiatorerne rent.

Du siger bare til ;) Jeg er sikker på at Bølle-Barlow vil synes det er en fest, sådan at komme ud og husere/rasere i nye hjem :fnis: Hun plejer for det meste også at opføre sig pænt når hun er ude *host host*
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Citat fra: lussingen Dato 12. Marts 2012, kl. 09:07
Citat fra: Sølvsten Dato 12. Marts 2012, kl. 08:16
Er det sådan at man kan låne hende? Jeg skal nok give hende foder når hun er færdig med at gøre radiatorerne rent.

Du siger bare til ;) Jeg er sikker på at Bølle-Barlow vil synes det er en fest, sådan at komme ud og husere/rasere i nye hjem :fnis: Hun plejer for det meste også at opføre sig pænt når hun er ude *host host*

Deal!

lussingen

Ja, så kommer der endnu en klage :fnis:  Denne gang er det dog ikke over Bølle-Barlow 8)
Næh, det er hendes bror Jackson.
Vi har jo en låge med plexiglas ind til ildernes rum. Den er sat på når vi ikke er hjemme. Jackson demonstrerede så på fornemste vis, at den kunne han da sagtens springe over :S Stig og jeg lagde hovederne i blød, og kom frem til den geniale ide, at plakatrør øverst på lågen var vejen frem....
I dag ringer Jannich så til mig, da jeg er på arbejde, og informerer mig om, at Jackson altså var sprunget over. Han var så kommet snigende som en ninja ned igennem gangen, og så stod han ellers ved døren og stak hovedet frem ind til Jannichs værelse. Han sad nemlig og spillede playstation med en kammerat, og det ville Jackson gerne være med til :fnis:
Løsningen må nu være en låge.... en HØJ låge. Det bliver sgu snart det rene Fort Knox :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Hvad med en dør?? Mine er også ret smarte, men selv Mallow kan ikke åbne døre (endnu!)

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 11. April 2012, kl. 20:32
Hvad med en dør?? Mine er også ret smarte, men selv Mallow kan ikke åbne døre (endnu!)

Der er faktisk en dør ind til dem. Men jeg kan godt lide, at jeg kan se/høre dem om natten (altså jeg står ikke og glor på dem om natten, men håber I ved hvad jeg mener :fnis:) Jeg har faktisk tænkt mig at sætte Stig til at lave en form for stalddør, hvor den nederste dør er så høj, at han UMULIGT  kan springe over!!

Mallow skal sgu nok snart få lært at åbne den dør :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Citathvor den nederste dør er så høj, at han UMULIGT  kan springe over!!
Jeg tør kun have en lukket dør ind til dem! Hel-dør!! Jeg skal tilmed have sat en ekstra krog-ting på foroven, når Anna bliver lidt større, for jeg vil ikke have at hun pludselig åbner døren mens de er derinde. Der kommer også en forhindring udvendigt på døren, så hvis døren bliver åbnet, så kan de stadig ikke lige komme ud! Sikring godt, dobbelt-sikring dobbelt så godt!! Og trippel-sikring bedst!  :P
Jeg kan godt høre hvis mine laver ballade derinde, selvom døren er lukket. Elmer er desværre en dørkradser og det høres tydeligt.

CMS

Du har sgu dit hyr med de dejlige kræ :p :p Jeg synes, de er liiiiidt morsomme.
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Citat fra: CMS Dato 12. April 2012, kl. 10:08
Du har sgu dit hyr med de dejlige kræ :p :p Jeg synes, de er liiiiidt morsomme.
Det jeg synes er mest morsomt er, at de to der er mest fremme i skoene, og kan udtænke de fedeste planer, er dem som det ikke var meningen Mette skulle ha fra start af.  :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 12. April 2012, kl. 10:10
Citat fra: CMS Dato 12. April 2012, kl. 10:08
Du har sgu dit hyr med de dejlige kræ :p :p Jeg synes, de er liiiiidt morsomme.
Det jeg synes er mest morsomt er, at de to der er mest fremme i skoene, og kan udtænke de fedeste planer, er dem som det ikke var meningen Mette skulle ha fra start af.  :lol:

Det var netop også min tanke :lol: Der må være en dybere mening med at de flyttede hjem til os :ja:
Uanset hvilke numre de finder på, så er de altså bare så søde og sjove.... Okay, knap så sjovt at Jackson skal bevise hvor opfindsom han er, men sød og dejlig er han <3 Og den kære Bølle-Barlow er også skøn, hun er også røget i kategorien: KÆLLING <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

CMS

Kællinger er nu også i en klasse for sig selv - kender det jo fra min dejlige Venus-mus <3
Mange hilsner Christina

lussingen

Citat fra: CMS Dato 13. April 2012, kl. 02:51
Kællinger er nu også i en klasse for sig selv - kender det jo fra min dejlige Venus-mus <3

Lige mine ord. Venus var en kælling i særklasse, helt vildt super fantastisk skøn <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Velcro sko og gulvtæpper....helt ærligt hvorfor er det INGEN benytter den løsning? det er bare slut med at bekymre sig om andet end lige at placere dem i rimelig afstand af mad og vandskål inden man forlader dem.....og måske stiller en lille bakke bag dem..?

mette11

CitatVelcro sko og gulvtæpper....helt ærligt hvorfor er det INGEN benytter den løsning?
Fordi Mallow æder velcro!! Det er forsøgt, men uden held!! Gaffa-tape gnasker hun i småstykker, så den duer heller ikke  :nej:

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 13. April 2012, kl. 10:45
Velcro sko og gulvtæpper....helt ærligt hvorfor er det INGEN benytter den løsning? det er bare slut med at bekymre sig om andet end lige at placere dem i rimelig afstand af mad og vandskål inden man forlader dem.....og måske stiller en lille bakke bag dem..?

Jeg har faktisk haft gulvtæppe i gangen.... Men det fik Speedy lynhurtigt forvandlet til et rya-tæppe :X
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.