Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lege date? :)

Startet af Zopad, 29. April 2012, kl. 09:17

Zopad

Hej alle herinde jeg ved godt jeg stadig er ny herinde og i derfor Ikk kender min frittedreng eller mig ..
Jeg vil starte med a sige han skal til dyrlægen i næste uge for a blive vaccineret og kastreret (hvor jeg så oss lige får ham sundhedstjekket) så han skal lige være frisk igen men tænkte jeg ville høre herinde om der var mulighed for a finde en lege date? Jeg forstår godt folk Ikk bare lige vil sætte deres fritte sammen med en de Ikk kender pga smittefare osv .. Og er derfor oss indstillet på hvis folk gerne vil mødes uden fritte de første gange man lære hinanden a kende ..
Nu vil jeg bare lige høre om der overhoved ville være en mulighed da jeg syntes det er synd min dreng Ikk har mulighed for kontakt med andre fritter .. (er igang med a lede efter en hvalp der kan blive hans legekammerat ;) )
Så syntes i det kunne være en god idé eller er det uansvarligt a lave lege dates hvis det er to fritter der Ikk kender hinanden? :s

:)
Apollo & Draco <3

Anne

Nu er det ikek alle ildere der bare kan med andre, men jeg håber da du finder nogen i din nærhed :)

Zopad

Citat fra: Anne Dato 29. April 2012, kl. 22:35
Nu er det ikek alle ildere der bare kan med andre, men jeg håber da du finder nogen i din nærhed :)

Nej det ville nok være for optimistisk ;)
Men tak håber jeg oss :)
Apollo & Draco <3