Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2 dejlige drenge søger nyt hjem

Startet af Kagemand7700, 13. August 2012, kl. 21:02

Kagemand7700

Hej alle sammen. Jeg har 2 Ilder drenge der søger nyt hjem, de er begge omkring 1½ år gamle, med ca. 2 måneders mellemrum.
Det er 2 noget så dejlige drenge, med de mest fantastiske uimodståelige personligheder, så det gør ondt at skulle skilles fra dem, men for dyrenes bedste er jeg nødsaget til at finde dem et nyt hjem.
Da mit arbejde har taget lidt overhånd, så de får ikke så meget tid som de ærligt fortjener. Har givet det nogle måneder, men nu må jeg se i øjnene, at de fortjener bedre.

Krav til adoptivforældre: Har/eller haft ilder før. De skal til samme hjem (de har altid haft hinanden, og sådan syntes jeg det skal forblive). At dyr er tilladt på din bopæl. Tilladelse til evt, inspektion ved levering, for at danne mig et overblik, om de kan få det godt der. (du kan måske syntes dette er lidt overskridende, men deres ve og vel betyder alt for mig)

Navn: Gilbert (Den ældste)
farve: Standart
Bakke/bide trænet: ja
Vacc: ja, men det er ved at være tid til en revacc.
vægt: sommer 1.3kg - Vinter 1.5kg
Kastereret: Ja

Navn: Hugo (en meget unique energisk fyr)
Farve: Albino
Bakke/bide trænet: han er bidetrænet, bakken kan han godt finde ud af at bruge, men nogle gange forstår han ikke helt at det ikke bare skal ligge lige ved siden af, men det jo et spørgsmål om at holde lidt øje med ham, så kan han skam sagtens.
Vacc: ja, men ved at være tid til en revacc.
Vægt: En ordentlig basse på (sommer 1,5-1,6kg. Vinter 1,7-1,8kg)
Kastereret: ja
PS: Hugo har et venstre kålører, da Gilbert har været lidt hård ved hans nye legekammerat i starten. (det kræver at man lige renser dens øregang en gang imellem, for at forebygge irritation)

Drengene Gives bort.
Bagage: Seler, Fodder, Legetøj, Et lille kradsetræ, Kattebakke, vand/fodder skåle og en dyrlægebog over begge 2.

ca. 100x90x80 cm. bur kan købes 500,- medfølgende køjer.

skal hurtigst muligt få smit nogle billeder op

Jeg kan kontaktes på Tlf. 29706358 eller Kagemand7700@gmail.com

syntes du jeg er kommet til at udelade noget, er du velkommen til at spørge, og jeg skal svare hurtigst muligt.

Amazing Ferret

Billeder og hvor i landet befinder de sig  :D

Kagemand7700

De befinder sig i Nordjylland, Thisted 7700

Jeg kan levere dem, hvorend man bor i landet.

De billeder jeg havde, har jeg desværre mistet, men ligger hurtigst muligt nogle nye op.