Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

kan man ikke få det i danmark?!

Startet af anjafh, 21. November 2012, kl. 14:50

anjafh

nu har jeg længe længe LÆNGE ville købe dette legetøj til mine små kludedukker.. men iiih.. hvis jeg skal have sendt det hjem fra udlandet, så koster det simpelthen så mange penge som jeg ikke lige ejer :( er der nogen her som ved om man kan købe det her hjemme et sted?

http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FT450&Category_Code=2TentsPlayhomes
Koko og Klunde <3

Sølvsten

Citat fra: anjafh Dato 21. November 2012, kl. 14:50
nu har jeg længe længe LÆNGE ville købe dette legetøj til mine små kludedukker.. men iiih.. hvis jeg skal have sendt det hjem fra udlandet, så koster det simpelthen så mange penge som jeg ikke lige ejer :( er der nogen her som ved om man kan købe det her hjemme et sted?

http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FT450&Category_Code=2TentsPlayhomes

Jeg har lige købt det i england og har faktisk fortrudt. Tror ikke man kan købe det i danmark.

anjafh

Citat fra: Sølvsten Dato 21. November 2012, kl. 15:02
Citat fra: anjafh Dato 21. November 2012, kl. 14:50
nu har jeg længe længe LÆNGE ville købe dette legetøj til mine små kludedukker.. men iiih.. hvis jeg skal have sendt det hjem fra udlandet, så koster det simpelthen så mange penge som jeg ikke lige ejer :( er der nogen her som ved om man kan købe det her hjemme et sted?

http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FT450&Category_Code=2TentsPlayhomes

Jeg har lige købt det i england og har faktisk fortrudt. Tror ikke man kan købe det i danmark.

når for søren, hvordan kan det være? :s
Koko og Klunde <3

Sølvsten

Jeg ville meget heller have lavet den selv. Dyrerne er da glde for den men man kunne have lavet den for en meget billigere penge selv

anjafh

jeg synes også det er dyrt.. derfor jeg lidt håbede man kunne købe det her hjemme -.-' øv..

men er det ikke også dyrt at lave selv? synes i hvert fald at rørene og boldene er dyre i sig selv -.-'
Koko og Klunde <3

Sølvsten

Citat fra: anjafh Dato 21. November 2012, kl. 15:12
jeg synes også det er dyrt.. derfor jeg lidt håbede man kunne købe det her hjemme -.-' øv..

men er det ikke også dyrt at lave selv? synes i hvert fald at rørene og boldene er dyre i sig selv -.-'

man kan købe en billig kasse i Ikea og rør fra Silvan og så købe bolde i BR de koster 100 kr og der er mage flere end der var med i denne her kasse

anjafh

hmm nogen ide om hvilke rør der er bedst, som man kan købe i silvan? fordi jeg har kigget lidt i hjem og fix tror jeg det var, og der kunne jeg vidst nok kun finde sådan nogen rør med papir omkring :s
Koko og Klunde <3

Beate

#7
Jeg tror du finder dem, altså rør, der hvor de har ting til hvidevare. De blir brugt til udblæsning for tørretumblere mener jeg  ;)
Godt jeg har fri i morgen for tror jeg skal en tur i Toys are Us for de bolde :D så blir det fest i ilderrommet
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke