Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Amazon help!

Startet af MissCookie, 1. Februar 2013, kl. 22:25

MissCookie

Hej igen !
Undskyld alle mine opslag, men er simpelthen så spændt på de hvalpe, og de skal bare have det bedste af det bedste!

Sad lige og kiggede rundt på amazon.co.uk, og faldt over dette lækre bur.
http://www.amazon.co.uk/Large-ferret-chinchilla-Degu-slide/dp/B00735L8KQ/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1359753570&sr=8-1

Må bare eje det til mine kommende totter!
Har i nogen erfaring med amazon?

- Ida
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Minority ferrets

Jeg har ofte bestilt musik og samleobjekter hjem derfra, men fragten er ret meget!

Desuden mener jeg ikke de sender bure til Danmark - lige som med en del andre ting :(
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Amazing Ferret

Jeg har købt en del tin fra amazon

Det du skal gøre er at du skal skrive til sælger om han sender til Danmark....nogle gør og andre gør ikke

Julie

#3
Jeg køber ofte fra amazon. Så sent som i denne uge slog de alligevel rekord hos os. Bestilte i mandags og modtog det onsdag formiddag (!!!). Det er hurtigere end mange danske webshops og PostDK

MissCookie

Tak for svarene!

Tror i også det er muligt med buret?
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Julie

#5
Nej. Men send dem da en mail og hør. Ellers, når du putter det i indkøbskurven og udfylder navn, adresse mm, så skal den nok brokke sig, hvis ikke det kan sendes til Danmark

MissCookie

Citat fra: Julie Dato  2. Februar 2013, kl. 12:33
Nej. Men send dem da en mail og hør. Ellers, når dynamisere det i indkøbskurven og udfylder navn, adresse mm, så skal den nok sige, hvis ikke det kan sendes til Danmark
Det prøver jeg, tak :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3