Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min nye dreng hoster og nyser

Startet af Moonblood31, 19. September 2014, kl. 08:56

Moonblood31

Hej var i Kolding og hente min nye dreng fra England igår endte med at sidde der fra kl.11.40-17.15 før de kom tjaa så mit humør var ik det bedste.. Men da jeg så ham var det hele okay.. Han er meget tynd og nu her til morges har jeg ham ude og han nyste helt vildt og hoster lidt er det normalt efter den tur han har været igennem eller? Det gjorde han også da jeg hentede ham. Jeg bruger jo træpiller til Bakken og tæpper og hængekøjer og nogle puder i mit skabsbur så det kan ik være det.. Han er meget vild for at k til og hilse på min Darwin dreng men Darwin er sgu ligeglad han vil hellere lege med mig:-)..

Barky

Det er nok meget godt lige at tage et smut forbi dyrlægen med ham og få lyttet på, og set efter om der sidder noget i næsen evt. Man skal passe på, for ildere kan jo få influenza og lungebetændelse, men det kan behandles. :) (Lungebetændelse ihvertifald, influenza er ligesom hos os mennesker. Omsorg, varme og søvn).

Ellers er han måske blevet lidt forkølet på turen, hvis han ikke har så meget fedt at stå imod med så kan det sagtens være årsagen.



Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg ville også lige smutte forbi dyrlægen. Han kan være blevet forkølet på turen. Jeg ved ikke hvor varmt/koldt der har været. Er han kommet med fly?

Moonblood31

Nej han er k med færge fra England til Tyskland og med bil og til Kolding og med tog og bus hjem til mig.. Så det er noget af en tur han har været på..