Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

ny fritte ven i skive <3

Startet af Klemoc, 23. Februar 2014, kl. 14:58

Klemoc

Hej med jer alle :D

Jeg hedder Steffen, jeg er 26 år og kommer som sagt fra Skive :)
Jeg har først for et par år siden fundet tiden og overskuddet til at holde kæledyr, og jeg har altid været kæmpe fan af ildere, så jeg skyndte mig at læse min husleje kontrakt igennem for kun at finde ud af at kæledyr ikke var tilladt. Dog var jeg nede hos min udlejer for at spørge om det nu kunne passe at man ikke måtte have en lille flok fritter? svaret blev desværre ''Jeg ved det faktisk ikke, så jeg vil for en sikkerheds skyld sige nej'', hvorefter jeg i ren protest gik ud og købte mig 4 (dejlige og fantastiske) rotte tøser :fnis:
Men alt har jo en ende, og rotter lever som mange andre gnavere ikke meget mere end 2 år :( dog uden at tage sorgerne på forskud så er mine piger kun omkring 1 år, men skal dog stadig tænke over at de snart kommer i en alder hvor at det hurtigt kan gå ned af bakke hvis de bliver syge.
men tristhed til side, jeg er flyttet siden jeg fik mine rotter, og gæt hvad jeg må her :D så jeg vil så småt begynde at gøre mig selv og min lejlighed klar til at kunne tage imod nogle fritter engang når mine tøser er taget over regnbuen <3

men endnu engang, her er jeg og hej til jer alle :D

så ikke mere luren rund i hjørnerne på forum som gæst :P
Går også under navnet Steffen :)

3totter

velkommen til....
Og hvorfor skal alle oppe i skive ha ilder da jeg Borde der oppe var der inden der hærde :D

Klemoc

Hvad kan jeg sige? ildere er jo ikke til at stå for :P
dem der ikke kunne tænke sig en, er dårligt opdraget ;)
Går også under navnet Steffen :)

heavy-metal

Et stort velkommen til, fra en af de nye  :)
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Jane31

Også velkommen herfra. Jeg er også ny.  ;)
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Klemoc

Citat fra: heavy-metal Dato 23. Februar 2014, kl. 15:39
Et stort velkommen til, fra en af de nye  :)
Citat fra: Jane31 Dato 23. Februar 2014, kl. 17:42
Også velkommen herfra. Jeg er også ny.  ;)

jeg siger mange tak :) og også velkommen til jer :P
Går også under navnet Steffen :)

Barky

Så får alle i nye lige en fælles velkomst fra mig.. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Ferretale


Anne

Velkommen Steffen :) God ide at begynde at kigge allerede nu, så kan du danne dig et undtryk af ildere og ikke mindst hvad du søger i DINE ildere :) Jeg håber dog dine rotter bliver rigitgt gamle :) Rotter er herlige, men det er altså en kæmpe ulempe at de ikke lever længere!

PiaLyng

Velkommen :D.
Rotter er nu også et helt fantastisk dyr <3 (Glad ejer af 8 rotte drenge..)
Men ja, alderen er klart en ulempe ved dem :(.. Men er sikker på din tøser nok skal blive hængende længe endnu ;)..

Sølvsten


Klemoc

mange tak til jer alle :D

Citat fra: Anne Dato 24. Februar 2014, kl. 08:52
God ide at begynde at kigge allerede nu, så kan du danne dig et undtryk af ildere og ikke mindst hvad du søger i DINE ildere :)

ja, jeg lærte jo heldigvis en masse da jeg skulle have mine rotter. ikke mindst at det tager tid at finde de HELT rigtige dyr (farve, sind og placering på opdrætter (knap så fedt at skulle til kbh, når man bor i skive for at hente rotter og man ingen bil har)) :P
så den her gang starter jeg i RIGTIG god tid. For da jeg besluttede at jeg skulle have rotter var jeg lige ved at forhaste det hele. Troede jo bare man skulle finde et bur samt nogle dyr, og så var man ellers kørende. blev dog heldigvis bremset af en af opdrætterne, som fortalte mig en ting eller to omkring anskaffelse af sine første dyr. Så jeg fik mig sat ind i hvad jeg var på vej ud i, og ½-1 år efter købte jeg så de to første rotter hos selv samme opdrætter.
og har på intet tidspunks fortrudt det :)

Citat fra: PiaLyng Dato 24. Februar 2014, kl. 10:57
Men ja, alderen er klart en ulempe ved dem :(.. Men er sikker på din tøser nok skal blive hængende længe endnu ;)..

jeg regner også med at de bliver hos mig lang tid endnu :D krydser jo fingre for at de er lige som nogle at de vidunder rotter man somme tider hører om, som bliver et sted imellem 3-4 år gamle, men samtidig forbereder jeg mig også på ''worst case scenario''

men endnu engang tak til jer alle for den dejlige velkomst :)
Går også under navnet Steffen :)