Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Pleas overvej det :/

Startet af Mulle, 22. Marts 2010, kl. 14:57

Mulle

Hej mit navn er Karina og jeg er 13år.  Jeg har i flere år været helt vild med ilder og syntes at det er et dejligt dyr(jeg har været sammen med ilder før, og jeg skulle enlig passe den, men den nåde at gå bort før :( )  Men før jeg vil overveje at få min egen vil jeg lige se om det er noget  jeg virkelig vil så det ikke ender med at jeg skal af med den kort tid efter (de skal jo opleves når de er bedst og når de er værst :)  ) Så Mine forældre har endelig givet mig lov til at prøve og passe ilder (Evt. i påskeferien)  Se nu er der sikkert mange som ikke rigtigt ved om de tør lade deres guldklump i armene på en trettenårig... og jeg har fuld forståelse med jer. Det er et stort ansvar som jeg ikke skal stå med selv. Og jeg kan til hver en tid spørge mine forældre om hjælp. ( PS. i min fremtid HAR jeg tid til at ha' ilder... altså skal ikke på en skole hvor jeg ikke tid til den osv.)
Håber at i vil Hjælpe :)
Hilsen Karina :D

Sølvsten

Hej Mulle

Jeg synes det er meget flot af dig at prøve at passe en ilder inden du selv får en. Det er en rigtig god idé. Jeg ved ikke hvor broager ligger men hvis det er på sjælland er du velkommen til at komme her hjem og se hvordan livet med 4 ilder kan være. Jeg er ikke meget for at du skal passe dem ikke kun p.g.a. din alder men fordi jeg gerne selv vil nyde dem i min ferie.

Mulle

hehe :D jah nu ligger broager i sønderjylland  ;) men Vi kommer til sjælland jævnligt for at besøge familie, så jeg ville rigtig gerne komme på besøg på et tidspunkt :D

cmkh

#3
Lyder son en godt ide... At prøve at passe en ilder før jeg selv andskaffer en... Jeg harde selv en vens ilder "på prøve", før jeg self fik en...en skam du bor i sønderjylland ellers måtte du godt låne Sirius


Sølvsten

Citat fra: Mulle Dato 22. Marts 2010, kl. 15:13
hehe :D jah nu ligger broager i sønderjylland  ;) men Vi kommer til sjælland jævnligt for at besøge familie, så jeg ville rigtig gerne komme på besøg på et tidspunkt :D

I skal være velkomne

Mulle

Citat fra: cmkh Dato 22. Marts 2010, kl. 15:14
Lyder son en godt ide... At prøve at passe en ilder før jeg selv andskaffer en... Jeg harde selv en vens ilder "på prøve", før jeg self fik en...en skam du bor i sønderjylland ellers måtte du godt låne Sirius



æv XD :)

Bawa

#6
Hvis du en dag kommer til Århus er du også mere end velkommen til at kigge forbi og sige hej til mine dyr :)

Mulle


Anne

Du er også velkommen på besøg i Thisted, men mine ildere er jo som børn for mig, så jeg låner dem ikke ud :) Og det har ikke noget med dig eller din alder at gøre

Soelberg`s SUN ferret


Det mest oplagte ville jo nok være at finde en med ildere som bor i nærheden af dig, som du kan få lov til at besøge nogle gange. Så får du nok fornemmelsen af det at have ilder

Mulle

Yay :D vi fandt en opdrætter i Kværs og vi vil lige se om vi må komme ned og kigge her i ferien :D

Stubba

Jeg bor i Varde .. og hvis du kommer forbi her engang, er du også velkommen :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!


Trashstar

vi er også unge. Og har 3 :) Du kan altid komme forbi her også og se hvordan de er... Vi bor så også på sjælland.

lille_jill

Citat fra: Trashstar Dato  2. Januar 2011, kl. 10:50
vi er også unge. Og har 3 :) Du kan altid komme forbi her også og se hvordan de er... Vi bor så også på sjælland.

Har du set hvor gammelt det her indlæg er?