Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Pastel pige til salg.

Startet af MM-Ferret, 27. Oktober 2008, kl. 11:31

MM-Ferret

Jeg sætter Libra til salg da jeg ikke har overskud til at skulle have en hvalp at opdrage på lige pt. Det var meningen hun sq have været brugt til avl, men det bliver det ikke til.

Og hun bliver solgt til kæl.

Hun er en meget meget smuk pastel pige på 9 uger.
Hun er en rigtig legesyg pige der minder mere om en kænguru end en ilder. hehe..
Der medfølger:
1 cd med ca 150-200 billeder fra hendes opvækst.
1 Hvalpe kontrakt
1 hængekøje
500 gr. foder

Prisen for hende vil blive 1700,-





Emmadyhr

Måske det bare er mig..Men du sætter sælger en hvalp til 1700kr  Med adfærdsproproblemer og brune tænder..syndes du selv det er helt okay??

MM-Ferret

Hun har ingen adfærdsproblemer. hvornår har jeg sagt hun har det? Det er alt sammen forsvundet efter at Mir har forladt hjemmet ;)

Desuden er Libra solgt :D

Winther Ilderen

Hvem blev den glade ejer så ?

Amazing Ferret

Nu bliver jeg nødt til at spørge....du siger at det har du ikke sagt, men at det forsvandt da Mir forlod hjemmet :o

Det kan godt være det kun er mig, men jeg tror altså ikke på at Libra kan ændre adfærd i løbet af et døgn

Cille

Ang ny ejer kommer det jo sådan set ikke nogen ved andet end Mille og ny ejer.
(Det er ikke mig,men jeg ved godt hvem det er)
Ang ændring.... jo det kan lade sig gøre at der bliver ro på,for hanner har det med at lege vildt i forhold til tæver.
Pluto er da blevet sat på plads et par gange af de voksne her,når de ikke lige gider at lege mere og hellere vil sove.... men en lille pige kan jo have svært ved at sætte brormand på plads.

Hvad der blevet sagt eller ikke sagt helt nøjagtigt ved hverken du eller jeg og det kommer heller ikke os ved og hører slet ikke hjemme i denne tråd.

Det her er en salgs tråd og ilderen er solgt.

MM-Ferret

Jamen erika.. jeg vil gerne vide hvordan Libras adfærd skulle have været? Jeg har aldrig nævnt at der har været adfærdsproblemer. HAHAHA!! :dans: :dans:

Libra er utrolig sød og kærlig. Og både bianca og Libra faldt til ro efter at mir var væk. Hvilket mig og Mirs ejer snakkede om igår efter de var kommet hjem, og hun kunne godt forstå at der var blevet ro herhjemme.

Så Erika. mon ikke du bare skulle passe dig selv? det er en salgstråd, ikke en debat  ;)

Amazing Ferret

#7
Det kan da godt være det er en salgstråd, men så vidt jeg ved er det vist ok at spørge i disse tråde.

Og hvad du og Maria har snakket om aner jeg intet om, men når nu Maria skriver som hun gjorde, har jeg da ret til at spørge.

Emmadyhr

#8
Håber hun får det rigtigt godt i hendes nye hjem nu..Og glæder mig til at høre om hun skal havde hvalpe også.nu Du siger hun også  skal bruges til avl alligevel.Øønsker hende held og lykke :)