Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderopdrætter i Østjylland

Startet af Nexium, 7. Marts 2009, kl. 11:07

Nexium

Hej jeg har brug for lidt viden eller hjælp.


Overvejer at købe en hvalp gerne en han.... så derfor søger jeg en seriøs opdrætter som der har en god omtale, styr på tingene, på sit opdræt og også ved noget om ildere, hvis det er at jeg har et spørgsmål om den.

Opdrætteren skal helst ligge i østjylland


Hvem kan i anbefale ?




Amazing Ferret

Der er Soelberg's Sun i Horsens  :)

Hende kan jeg varmt anbefale  :)


Cille

Der er også mig :lol:
Men jeg er pessemist hvad ang avl og hvalpe.
je her nemlig ikke været så heldig hvad ang de sidste par år,og i år er ikke startet bedre.
Mellissa fik slem underlivs betændelse og måtte haste snittes...så nul hvalpe der
Først kuld er kommet og det er også spist..."daloon, de ligger godt i maven".... :lol:(syg humor jeg har).
Men har 2 kuld på vej...hvis altså det så går godt,men jeg siger med det samme...jeg laver ikke lister før der er hvalpe og før de er 5uger.
Nogen ved jeg gerne vil have og de står her også,men det folk jeg kender godt.
Jeg vil ikke tvinge folk til at stå på liste,det skal være frit for folk hvem de vil købe af....ved at ikke alle bryder sig om folk bliver skrevet op mere end et sted.

Man kan holde øje på min hjemmeside under hvalpe,de skal nok komme på når der er nogen eller der bliver skrevet hvis det går "galt" på den ene eller anden måde.
Ja og skal da også nok pine folk med billeder når de kommet og jeg ved de overlever

Amazing Ferret

Nå ja der er også Cille  :fnis: jeg regnede bare mere med at det var i nordjylland  :fnis:

KittAnderson

Jeg kab varmt anbefale Soelberg'SUN.
Har selv fået den skønneste hvalp derfra for ca. 2 år siden.
Hun bed mig aldrig og var den dejligste ilder man kunne tænke sig. (:  (Ved hun nu er en puttegris hus Ditte Lykke )
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Cille

Citat fra: Amazing Ferret Dato  7. Marts 2009, kl. 18:04
Nå ja der er også Cille  :fnis: jeg regnede bare mere med at det var i nordjylland  :fnis:

Det er nu også tæt på nordjylland :lol:(6km)
Men hører under Østjylland :)

Amazing Ferret

Citat fra: Cille Dato  7. Marts 2009, kl. 19:38
Citat fra: Amazing Ferret Dato  7. Marts 2009, kl. 18:04
Nå ja der er også Cille  :fnis: jeg regnede bare mere med at det var i nordjylland  :fnis:

Det er nu også tæt på nordjylland :lol:(6km)
Men hører under Østjylland :)

Ok, så ved jeg det  :fnis:

Nexium

1000 tak for hjælpen, så har jeg lidt at gå efter tak skal i have

Winther Ilderen