Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Izzy's hvalpe - Hanne billeder

Startet af Amazing Ferret, 15. Juli 2009, kl. 16:02

Amazing Ferret

Hanne tog også nogle gode billeder af Izzy's hvalpe :)

Colima






Cotopaxi




Pinatubo




Vesuv (kaldet Benji)



Julie

njuuuuu.. så fik du endelig nogle skarpe billeder af dem. det ser da ud til at være et godt kamera hanne har fået sig :D de er godt nok blevet store allerede synes jeg

Black Diamond

Sikke nogle fine billeder :) Jeg må altså blive bedre til de navne ,min tunge slår totalt knude når jeg prøver at udtale dem. Frem over fast vulikan-kuld-navne-terpen 3 gange dagligt før jeg går i seng!! Så kan være jeg kan lære det :-$

Amazing Ferret

Citat fra: Black Diamond Dato 15. Juli 2009, kl. 16:16
Sikke nogle fine billeder :) Jeg må altså blive bedre til de navne ,min tunge slår totalt knude når jeg prøver at udtale dem. Frem over fast vulikan-kuld-navne-terpen 3 gange dagligt før jeg går i seng!! Så kan være jeg kan lære det :-$

Hehe....bare giv dem øgenavne ligesom jeg gør

Julie>>> Ja de er blevet store..de tager mellem 4-6 gram på om dagen

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

Black Diamond

Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juli 2009, kl. 16:19
Citat fra: Black Diamond Dato 15. Juli 2009, kl. 16:16
Sikke nogle fine billeder :) Jeg må altså blive bedre til de navne ,min tunge slår totalt knude når jeg prøver at udtale dem. Frem over fast vulikan-kuld-navne-terpen 3 gange dagligt før jeg går i seng!! Så kan være jeg kan lære det :-$

Hehe....bare giv dem øgenavne ligesom jeg gør


hmm hvad er øgenavnene så? måske det er letter at sige :lol:

Soelberg`s SUN ferret


Amazing Ferret

Citat fra: Black Diamond Dato 15. Juli 2009, kl. 16:32
Citat fra: Amazing Ferret Dato 15. Juli 2009, kl. 16:19
Citat fra: Black Diamond Dato 15. Juli 2009, kl. 16:16
Sikke nogle fine billeder :) Jeg må altså blive bedre til de navne ,min tunge slår totalt knude når jeg prøver at udtale dem. Frem over fast vulikan-kuld-navne-terpen 3 gange dagligt før jeg går i seng!! Så kan være jeg kan lære det :-$

Hehe....bare giv dem øgenavne ligesom jeg gør


hmm hvad er øgenavnene så? måske det er letter at sige :lol:

Du kan godt sige Colima - Cotopaxi(Kalle) - Pinatubo(Tubo) og Vesuv(Benji)

Black Diamond


Bawa

nååååeeh benjamin er søøød :D
den lille kringle aaltsååå!  :love:

Hvor er de dog herlige!  <3

Line


katja

ih hvor er de smukke, tillykke med dem, gløder mig til mange flere billeder efterhånden som de vokser
ejer af 7 dejlige trolde,

PiaLyng

Citat fra: katja Dato  8. April 2010, kl. 19:57
ih hvor er de smukke, tillykke med dem, gløder mig til mange flere billeder efterhånden som de vokser

Hvalpene er fra sidste år :)