Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Bones kuldet - 1 uge

Startet af Amazing Ferret, 24. Maj 2011, kl. 23:31

Amazing Ferret

Så er Bindi's bebser blevet en uge  :D det har været en hård uge fordi Bindi har været stresset og dyrlægen måtte på besøg i sidste uge. Det ser heldigvis ud til at alt går vel nu og Bindi er blevet frisk igen  :D

Dette er også et tema kuld, men jeg har blandet det med et bogstav også. Temaet er Bones og bogstavet B. Navnene vil blive offentlig gjort når de er 2-3 uger

Deres vægt - 1 uge:

Angora Dreng - 30 g - reserveret
Angora Pige - 28 g
Alm Pige 1: 28 g
Alm Pige 2: 26 g
Alm Pige 3: 26 g

Her er et par billeder fra i dag - taget af Cille  <3

De to angora - det ser ud til at den ene ingen næsefejl har  :dans:



De 3 alm piger









Cille

De er så fine... men hold op hvor de brokkede sig da vi skulle tage billeder :fnis:

Amazing Ferret

Ja deres lunger fejler intet  :fnis: :fnis:

AlisVolatPropiis

Åhhhh et fedt fedt fedt tema :D ....en lille Temperance....sådan en havde jeg selv tænkt på -det er et godt navn til en lille ildertæve....o.O

Og hvor er de skønne Erika :D tillykke med dem :D

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 25. Maj 2011, kl. 00:29
Åhhhh et fedt fedt fedt tema :D ....en lille Temperance....sådan en havde jeg selv tænkt på -det er et godt navn til en lille ildertæve....o.O

Og hvor er de skønne Erika :D tillykke med dem :D

Hehe Trine - det er ikke sådan et Bones kuld  :fnis: :fnis: Det er knogler i kroppens navne de får

AlisVolatPropiis

Nå -tsk! så hugger jeg mit navn tilbage :P men stadig fedt...du kan noget med navne :D

Amazing Ferret

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 25. Maj 2011, kl. 00:42
Nå -tsk! så hugger jeg mit navn tilbage :P men stadig fedt...du kan noget med navne :D

Det er ellers et fedt navn - Temperence  :D
Og tak - jeg prøver at gøre dem specielle, navnene altså  :fnis:

Starshineferrets

sötnosarna! Ska bli spännande att läsa namnen sen.. temat låter häftigt :D Den första angoran där ser ju verkligen ut att ha perfekt nos :O

alvin

Hvor er de bare dejlig de små kære børn....  <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

Sølvsten

Dejligt at Bindi er blevet helt frisk igen.

Det er sgu nogle dejlige hvalpe

Line

Da jeg skulle finde navne til mine sad jeg faktisk og kiggede på knogler og muskler inden jeg besluttede mig... Men har da fundet navnet til en fremtidig hvalp der   <3 - så det hugger du altså ikke!!  :lol:

De ser søde ud... og sikke de vokser

Amazing Ferret

Citat fra: Line Dato 25. Maj 2011, kl. 09:54
Da jeg skulle finde navne til mine sad jeg faktisk og kiggede på knogler og muskler inden jeg besluttede mig... Men har da fundet navnet til en fremtidig hvalp der   <3 - så det hugger du altså ikke!!  :lol:

De ser søde ud... og sikke de vokser

Hehe jeg kan jo ikke love at det ikke er imellem jo  :fnis: :fnis:

Sara - Ja jeg tror også han er uden næsefejl, jeg kan i hvertfald ikke se noget på ham endnu  :D

Tak for de søde ord om mine hvalpe  :D

FerretParadise

Hvor er de bare dejlige.  :)

Jeg glæder mig til at se dem når de er blevet større.  :)
Ann Hillerslev.

Line

Citat fra: Amazing Ferret Dato 25. Maj 2011, kl. 10:46
Citat fra: Line Dato 25. Maj 2011, kl. 09:54
Da jeg skulle finde navne til mine sad jeg faktisk og kiggede på knogler og muskler inden jeg besluttede mig... Men har da fundet navnet til en fremtidig hvalp der   <3 - så det hugger du altså ikke!!  :lol:

De ser søde ud... og sikke de vokser

Hehe jeg kan jo ikke love at det ikke er imellem jo  :fnis: :fnis:

Sara - Ja jeg tror også han er uden næsefejl, jeg kan i hvertfald ikke se noget på ham endnu  :D

Tak for de søde ord om mine hvalpe  :D

Jo det kan du godt  :lol:

Amazing Ferret

^^Så må du fortælle mig det så jeg kan ændre det hvis jeg har det imellem mine  :fnis: